140هزارقلم داروی تاریخ گذشته و لوازم آرایشی ، بهداشتی قاچاق در سبزوار معدوم شد

معدوم سازی 140 هزار قلم داروی تاریخ گذشته و لوازم آرایشی ، بهداشتی قاچاق در سبزوار
 
خبرنگار ایفدونا سبزوار / مهندس محمد بروغنی  کارشناس ارشد نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه اظهار داشت :140 هزار  قلم داروی تاریخ گذشته و لوزم آرایشی بهداشتی در سبزوار کشف و معدوم شد.
 
به گزارش روابط عمومی  معاونت غذا و دارو ، صبح امروز (یکشنبه )  با حضور مسئولین شهری و دانشگاه 3 تن و 750 کیلوگرم  اقلام دارویی و بهداشتی  معدوم شد.
 
مهندس  بروغنی در ادامه افزود : با توجه به رسالت معاونت غذا و دارو در تامین و ارتقاء سطح امنیت غذایی و ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی  تیم بازرسان معاونت غذا و دارو با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، این میزان داروی تاریخ گذشته و لوازم آرایشی ، بهداشتی  و مکمل های رژیمی غیر مجاز و قاچاق  را که در طول سال 94 کشف و ضبط کرده بودند پس از کسب مجوز صادره از سوی دادستان و مراجع قضایی معدوم کردند.
 
وی تصریح کرد : ارزش ریالی اقلام معدوم شده رقمی معادل یک میلیارد ریال می باشد و از همشهریان عزیز انتظار می رود از داروخانه های دارای پروانه دار در سطح شهر نسبت به تهیه اقلام آرایشی و بهداشتی خود اقدام نمایند تا خدای ناکرده مشکلی برای سلامت آنان ایجاد نشود. 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما