پیام تبریک محمدرضا محسنی ثانی به نمایندگان منتخب مردم در انتخابات هفتم اسفند

محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در روزهای پس ازانتخابات هفتم اسفند، پیام تبریکی را به مردم و نمایندگان منتخب در اختیار مجله اینترنتی اسرارنامه قرار داده است که به شرح زیر منتشر می شود:
 
باسمه تعالی
 
ملت سرافراز ایران و به ویژه مردمان متدین و وظیفه شناس شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب وداورزن بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات هفتم اسفند گام مهی در تعیین سرنوشت سیاسی کشور و تحقق بُعد جمهوریت نظام اسلامی ایران برداشتند.
 
اینک پس از پایان انتخابات و مشخص شدن نتیجه آراء، بدون شک پیروزی اصلی این میدان مانند همیشه از آن مردم سرافرازی است که با هوشیاری و بصیرت خود و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده شان پای صندوق های رأی دشمنان نظام را مأیوس کردند و آینده مملکت را با دستان خود رقم زدند.
 
البته نتایج این انتخابات برای نمایندگان منتخب مردم نیز علاوه بر پیروزی در کسب رأی اعتماد از آحاد جامعه ، سرآغاز وظیفه دشوار 4 ساله ای است که می بایست در این مدت تمام سعیشان را به عمل آورند تا امانت دارانی شایسته برای اعتماد موکلین خود باشند و ان شاالله پیروزی نهایی خود را در پایان 4 سال خدمت پس از کسب رضایت حضرت حق و البته جلب رضایت موکلینشان جشن بگیرند.
 
اینجانب نیز بدین وسیله ضمن قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان به آقایان حسین مقصودی و علی سبحانی فر به خاطر این موفقیت تبریک عرض نموده و آمادگی خود را برای همکاری و همراهی همه جانبه با این عزیزان در مسیر خدمت ارزشمندی که پیش رو دارند، اعلام می دارم.
 
محمدرضا محسنی ثانی
نماینده مردم شریف شهرستان های سبزوار
جوین، جغتای، خوشاب و داورزن
 

 

نظرت را بنویس
comments

سلام اي کاش مسئولان کمي مي جنبيدند و فرهنگسرا را با کمک آستان قدس ساخته شده در زمان حيات آيت الله طبسي افتتاح مي کردند. - آقاي محسني دور بعد نماينده نيست اما اميدواريم همچنان براي پيشرفت سبزوار کار کنند و اگر کاري از دست شان مي آيد دريغ نکنند. مثلا خيلي جدي تکميل طرح هاي نيروگاه، راه آهن و منطقه ويژه اقتصادي را که از زير ساخت اصلي توسعه سبزوار است پيگيري کند و به نتيجه برساند. اينها زير ساخت ها هستند اگر نباشند پيشرفت سبزوار ممکن نمي شود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما