از ابراهیم بهشتی نامدار به محمد سالاری، جواد علیکردی و محمود پسندیده

نامه یک روزنامه نگار سبزواری به سه نامزد رد صلاحیت شده اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم

ابراهیم بهشتی نامدار یکی از خبرنگاران و فعالان سیاسی اصلاح طلب سبزوار که با نشریات تهران همکاری می کند، با ارسال متنی به تحریریه اسرارنامه در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سه تن از نامزدهای رد صلاحیت شده اصلاح طلبان در سبزوار خواسته است تا حمایت خود را از دو نامزد اصلاح طلب فعلی انتخابات سبزوار که در لیست «گام دوم» نام آن ها درج شده است، اعلام نمایند.
 
مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه متن کامل مطلب ارسالی توسط ابراهیم بهشتی نامدار را منتشر می کند اما خاطر نشان می شود، انتشار این متن به معنای موافقت اسرارنامه با محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع رسانی آزاد و بی طرفانه نسبت به جناح های سیاسی مختلف به انتشار می مطلب می پردازیم:
 
 برادران بزرگوار آقایان محمد سالاری، جواد علیکردی و محمود پسندیده
 
با سلام و احترام
 
حضور شما فعالان سیاسی اصلاح طلب گرمی و شور و شوق مضاعفی بر انتخابات دیار سربداران بخشیده است. با این حال بنا بر دلایلی که بر همگان آشکار است، شما را از حق انتخاب شدن و طرفداراتان را از حق انتخاب کردن محروم کرده اند.
 
بیش از 4 روز دیگر تا آوردگاه 7 اسفند باقی نمانده است و مخالفان اصلاح و اعتدال به این مقدار از مدیریت فضای انتخاباتی هم بسنده نکرده و عزم جزم کرده اند تا همین اندک روزنه هایی که به یمن انتخاب مردم در 24 خرداد 92 باز شده را نیز مسدود نمایند. شما دوستداران ملک و ملت با ورود خود به این عرصه - که از ابتدا هم روشن بود عرصه عافیت طلبی نیست- وظیفه و رسالت خود را انجام دادید.
 
حال امثال منی که تحولات و اتفاقات را رصد می کنیم، « نقش آفرینی» دیگری را از شما بزرگواران انتظار می کشیم. در این هنگامه ای که مسببان آشفتگی ایران طلبکارانه به میدان آمده اند و گویی خیالی جز ویرانی این سرزمین ندارند، جای گله گذاری ها و برجسته سازی دلخوری های دوستانه و درون گروهی نیست.
 
وقت آن است که همه اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و جبهه مخالفان تندروی متحد شده و از لیست « گام دوم» حمایت کنند. جسارت برادر کوچک تر خود را ببخشید اما بسیاری همچون من منتظر بیانیه مشترک شما در حمایت از آقایان سبحانی فر و راه چمنی هستیم. 
 
ارادتمند ابراهیم بهشتی/ روزنامه نگار
 
برای مطالعه مطالب بیشتر به قلم این روزنامه نگار سبزواری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
گفتنی است نام و معرفی ابراهیم بهشتی نامدار پیش از این در فهرست خبرنگاران و اصحاب رسانه سبزوار منتشر شده است:
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

عید بیا جلین راه به بهت نمی دم بری شب زیدآباد بخوابی.خخخخ
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما