استاندار خراسان رضوی:

اتصال راه‌آهن سبزوار به راه‌آهن شمال - جنوب در دست مطالعه است

 
استاندار خراسان رضوی گفت: اتصال راه‌آهن سبزوار به راه آهن شمال - جنوب در دست مطالعه است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسئله تبلیغات باید قانون را رعایت کنند، اظهار داشت: نامزدها باید با رعایت قانون و اخلاق نسبت به یکدیگر محبت و دوستی داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است، افزود: انتخابات فرصت بی‌نظیری برای مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است.
 
رشیدیان با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند، انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای نظام و مردم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت شاهد رقابت سیاسی پرشور و اخلاق‌مدار باشیم.
 
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای انتخابات قانونمند و شفاف انجام خواهیم داد، ادامه داد: همه دست‌اندرکاران امر انتخابات شامل هیئت اجرایی و هیئت نظارت تلاش می‌کنند با رعایت بی طرفی انتخاباتی سالم را برگزار کنند.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کاندیدای انتخابات مجلس باید در ارائه برنامه‌های خود به مشکلات مردم و معضلات اجتماعی توجه  بیشتری کنند، یادآور شد: مردم نیز باید با توجه به برنامه نامزدها به افرادی که برنامه کامل و جامع‌تری دارند رای بدهند تا مجلس قوی‌ای تشکیل شود.
 
وی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بی‌نظیر و حماسی بود و طبق منابع، حضور مردم خراسان‌رضوی در مراسم راهپیمایی 22بهمن امسال بین 15 تا 20درصد افزایش یافته که در این میان حضور جوانان چشمگیر بوده است.
 
رشیدیان در ادامه با بیان اینکه این امر بیانگر علاقمندی مردم به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها،  پشتوانه‌ای برای نظام و دولت است که مسئولیت کارگزاران نظام را سنگین و دشوار می‎کند.
 
وی یکی از اولویت‌های دولت را واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی بیان و اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی رشد طرح‌های نیمه تمام شتاب می‌گیرد. 
 
استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به دوره جدید پساتحریم یادآور شد: دوران پساتحریم فرصت خوبی است تا با جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و سرمایه‌گذاری خارجی با تکیه بر اقتصادمقاومتی بر توانمندی‌های اقتصادی کشور بیفزایم.
 
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات ما برای سرمایه در استان سوئیفت و نقل و انتقالات بانکی بود، ادامه داد: خوشبختانه این موضوع با تدابیر دولت حل شده و در حال حاضر شاهد رشد 3 برابری سرمایه‌گذاری در سال جاری در سطح استان هستیم.
 
رشیدیان با اشاره به اینکه 92 شرکت در استان برای سرمایه‌گذاری به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت‌ها منتظر رفع موانع برای انتقال سرمایه به استان هستند و بیشترین برنامه ما برای سرمایه گذاران داخلی است و بعد برای سرمایه گذاران خارجی و در کل زمین‌های خوبی در استان برای سرمایه گذاری وجود دارد.
 
استاندار خراسان رضوی همچنین در زمینه شهرستان سبزوار اظهار داشت: یکی از مشکلات سبزوار راه‌آهن و پروژه حرم تا حرم است که مطالعالت راه‌آهن و اتصال آن به راه‌آهن شمال -  جنوب در حال انجام است و امور مربوط به پروژه حرم تا حرم که با حضور وزیر افتتاح شده در حال انجام است. با این امور امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در استان و مجموعه شهرستان سبزوار باشیم.
 

 

نظرت را بنویس
comments

....و همچنان در دست بررسی است ....
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما