امدادرسانی به 13 خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده سبزوار - جوین

سبزوار- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر جوین گفت: نیروهای امداد و نجات این جمعیت به 35 سرنشین 13 دستگاه خودرو در جاده های این شهرستان در غرب خراسان رضوی امداد رسانی کردند.
 
حمزه ملک خواهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها امروز در پی بارش شدید برف و کولاک در جاده های جوین به سبزوار و مسیر چهار راه برغمد به شهرستان جغتای از جاده منحرف شده بودند.
 
وی اظهار کرد: همچنین دهها بسته مواد غذایی بین رانندگان و مسافران خودروهای در راه مانده این شهرستان توزیع شد.
 
وی گفت: گروههای امداد و نجات این جمعیت در تمام جاده های این شهرستان فعال هستند.
 
جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
بارش برف که از شب گذشته در شهرستان های مختلف این استان آغاز شده همچنان ادامه دارد.
 
سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش سنگین برف، رانندگان باید خودرو خود را علاوه بر زنجیرچرخ به دیگر وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند.
 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون در جاده های چناران - قوچان، قوچان - درگز، سه راهی امام قلی، باجگیران، سرولایت - سبزوار، نیشابور - کاشمر، باغچه، نیشابور - سبزوار و حوزه های جوین و جغتای کولاک مشاهده می شود.
 
علی رجایی افزود: مامورین راهداری از دیشب اقدامات اولیه از قبیل نمک و ماسه ریزی در سطح جاده ها را انجام داده اند و هم اکنون جاده های این استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
 
وی از رانندگانی که قصد عبور از جاده های این استان را دارند خواست پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا شماره تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر خود آگاه شوند.
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما