ادامه اعتراض سایت های مازندران به لغو حضور محمود دولت آّبادی / استان مازندران یک محیط بسته فکری نباشد

در پی لغو شدن حضور استاد محمود دولت آبادی در یک برنامه ادبی که قرار بود در شهر ساری استان مازندران برگزار شود، وبسایت های خبری مختلف این استان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در همین راستا پایگاه خبری تحلیلی وارش که یکی از وبسایت های پرمخاطب و معتبر در شمال کشور است، با درج عکس هایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در یک مراسم درست کنار استاد محمود دولت آبادی نشسته است، چنین نوشته:
 
"مر قانون" را چه کسانی رعایت نمی کنند؟ 
منتفی شدن حضور دولت آبادی در ساری / وجه فرهنگی مازندران را حفظ کنیم!
 
اختصاصی وارش نیوز: بر اساس اطلاع رسانی های رسمی که از راههای گوناگون انجام شده بود قرار بر این شد که در روز چهار شنبه برابر با چهاردهم بهمن ماه سالن سینما سپهر ساری میزبان یکی از مهمترین داستان نویسان چند دهه اخیر کشور باشد.
 
محمود دولت آبادی که بسیاری وی را با رمان مشهور "کلیدر" می شناسند ،شخصیت کاملا شناخته شده در حوزه ادبیات ایران است به طوری که با وجود برخی از اظهار نظرها و عقایدش که ممکن است به مذاق عده ای خوشایند نباشد اما به هر حال آنقدر وزن دارد که بسیاری از شخصیت های رسمی کشور حتی در سطح وزیر حاضرند در کنار وی بنشینند و عکس بگیرند.  همه باید توجه داشته باشند که نظام ما بر اساس تعامل و جذب حداکثری همه عقاید و سلیقه ها شکل گرفته است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حتی مخالفان نظام و مخالفان ایشان هم حق اظهار نظر دارند و باید در سرنوشت کشور شرکت کنند.
 
حال اینکه عده ه ای خود را فراتر از قانون بدانند و فکر کنند که می توانند بالاتر از رهبر معظم انقلاب اندیشه کنند قطعا از یک مشکل بزرگ ساختاری در عقاید و رفتارشان رنج می برند که در نهایت هم به ضرر کشور خواهد بود و هم باعث بدنامی نظام اسلامی خواهد شد.
 
لذا لازم است تا ضمن توصیه به برخی از افراد و جریانهای فراقانونی به رعایت مر قانون و سرلوحه قرار دادن سیاست های پدرانه مقام معظم رهبری در راستای  تعامل با همه اندیشه های فکری موجود در کشور که "عملا" در راستای براندازی نیستند حرکت کنند و مطمئن باشند که راه ایجاد کشش در میان جوانان نسبت به انقلاب ،پیروی از روش اولیای دین و رهبری عزیز است نه در پیش گرفتن حرکات خودسرانه.
 
به امید روزی که مازندران عزیز را همچنان یک استان مهم فرهنگی بشناسند نه یک محیط بسته فکری که تحت قیمومیت برخی اشخاص فرا قانونی قرار دارد.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما