برخی از فضاهای مجازی به دنبال سیاه نمایی در انتخابات هستند

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار با بیان اینکه برخی از فضاهای مجازی به دنبال سیاه نمایی در انتخابات هستند ، گفت : با هرگونه تشویش اذهان عمومی در سطح این شهرستان برخورد قانونی می شود .
 
به گزارش ایرنا، احمد برادران یکشنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار در آستانه برگزاری انتخابات افزود: متاسفانه عده ای در این شهرستان با استفاده از فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می کنند که تاکنون سعی شده با این افراد از راه مدارا رفتار شود.
 
وی با بیان اینکه تلاش ما برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان است ، افزود: انتظار می رود این افراد در فضای مجازی و رسانه ای به تشویش اذهان عمومی نپردازند و سعی کنند تا از این ابزار ها در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات استفاده کنند.
 
فرماندار سبزوار با بیان اینکه برخی نیز در فضای مجازی و رسانه ای به سمت تخریب بعضی نهادها، ارگان ها و دستگاه های اجرایی رفته اند ادامه داد: اگر این افراد نخواهند در آستانه حماسه انتخابات مسیر خود را تغییر دهند مجبور به استفاده از ابزار های قانونی برای برخورد با آنها برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی هستیم.
 
وی همچنین با تاکید بر همکاری همه دستگاه های اداری این شهرستان در راستای تامین نیازها و زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تعداد 394 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سبزوار مشخص شده است.
 
برادران افزود: حدود سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه همکاری خواهند داشت.
 
فرماندار سبزوار گفت: مهمترین سیاست دولت یازدهم برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم است.
 
وی به موضوع اجرای برجام اشاره کرد و گفت: حل شدن موضوع برجام در حقیقت امری بود که در سایه همدلی و همزبانی مردم ،دولت و هدایت های رهبری به وقوع پیوست و نباید آن را متعلق به حزب یا جناحی دانست.
 
برادران افزود: با حل شدن این موضوع دروازه های کشور برای سرمایه گذاران خارجی باز و شرایط برای سرمایه گذاران داخلی هم فراهم شده است .
 
وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و علمی سبزوار تصریح کرد: اخیرا سرمایه گذارانی از سه کشور اروپایی و آسیایی وارد استان شدند و با مدیران و مسئولان نشست هایی برگزار و تلاش شده در این نشست ها ظرفیت های این شهرستان نیز به این سرمایه گذاران معرفی شود.
 
برادران گفت : مسئولان سبزوار باید شرایطی را فراهم کنند تا بتوان از همه ظرفیت های قانونی و سرمایه گذاری در این شهرستان برای جذب سرمایه گذاران استفاده کرد و در این زمینه نیز دفتر سرمایه گذاری آماده هرگونه همکاری است.
 
وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: این دهه فرصتی مناسب و مهم برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و نو جوانان است .
 
فرماندار سبزوار با بیان اینکه در 37سال گذشته خدمات ارزنده ای از سوی نظام جمهوری اسلامی به مردم ارایه شده خاطرنشان کرد: بخش مهمی از این خدمات در دولت یازدهم با وجود موانع و مشکلات پیش رو در مناطق محروم و روستاها به خوبی ارائه شد که باید در این ایام به مردم معرفی شود.
 
امام جمعه موقت سبزوار نیز با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران برخاسته از دل مردم است گفت : این انقلاب ادامه راه و حرکت نهضت عاشورای امام حسین (ع) است.
 
حجت الاسلام محمد سلیمانی با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران پاسداری از خون شهیدان و تبعیت از ولی فقیه است افزود : شهدا برای سربلندی انقلاب جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه مسئولان و مردم حفظ این راه برای پیروزی و پیشرفت کشور و اسلام است.
 
همچنین در این جلسه طی مراسمی از پدر یکی از شهدای عزیز دوران پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد.
 
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما