پر بازدیدترین سایت های خبری سبزوار در 3 ماهه سوم سال 94

بررسی هفتگی رتبه بندی سایت های خبری سبزوار یکی از فعالیت های تحلیلی مجله اینترنتی اسرارنامه است که از آذر 93 آغاز شده و تا به حال تقریبا به طور پیوسته ادامه یافته است.
 
در این مطلب قصد آن وجود دارد که 5 مورد از سایت هایی را که در 3 ماهه سوم سال 94 موفق ترین عملکرد را در جذب مخاطب و  کسب رتبه بهتر در سایت الکسا داشته اند، را معرفی کنیم.
 
گفتنی است در سه ماهه مهر، آبان و آذر 94 در مجموع 12 دوره وضعیت سایت ها بر اساس الکسا بررسی شده است که در این 12 دوره سایت های سلام سربدار، اسرارنامه، سبزوارنیوز،  رصد و بصیرسبزوار بهترین عملکرد ها را در میان رسانه های اینترنتی خبری سبزوار داشه اند. مخاطبان گرامی می توانند اطلاعات بیشتر را در همین زمینه، از جداول زیر به دست آورند:
 
برای بزرگتر شدن جداول روی آن ها کلیک کنید.
 
 
 
 
 
 
 
لازم به ذکر است در حال حاضر 16 سایت خبری و تحلیلی در سبزوار وجود دارند که تقریبا 14 مورد از این سایت ها فعال هستند.
 
شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده بررسی رتبه وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار در الکسا طی همه دوره هایی که تا کنون انجام شده است، روی اینجا کلیک کنید.
 
شما مخاطبان  ارجمند همچنین می تونید برای مقایسه وضعیت بهترین وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار در سه ماهه سوم سال 94 با سه ماهه دوم همین سال هم اکنون روی اینجا کلیک کنید. 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

هر کس شانتاژ بیشتر بازدید کننده بیشتر / کدام یک از این سایت ها تیم خبری دارند غیر از اینکه یک نفر شب تو خواب یکی چیزی یادش میاد صبح مطلب می نویسد هر چند اسرار نامه وضعیتش بهتره

مگه لیگ برتره که اینجوری رده بندی کردی!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما