با 245 تخت و 500 نیروی کاری

بزرگترین بیمارستان غرب خراسان رضوی در سبزوار آماده بهره برداری است

بزرگترین بیمارستان غرب خراسان رضوی آماده بهره برداری شد
 
سبزوار - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بزرگترین بیمارستان غرب خراسان رضوی در این شهرستان آماده بهره برداری شد.
 
دکتر علیرضا مسلم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان 245 تخت خوابی حشمتیه سبزوار با 18 هزار متر مربع زیربنا در زمینی به وسعت 10 هزار متر ساخته شده است. 
 
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1386 آغاز شده، افزود: برای ساخت و خرید تجهیزات این مرکز درمانی افزون بر 650 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
 
وی افزود: در دولت یازدهم شتاب در اجرا و تکمیل این طرح در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه عملیات اجرایی آن به پایان رسید و هم اکنون در حال نصب تجهیزات بخش های مختلف این بیمارستان هستیم. 
 
دکتر مسلم با بیان اینکه این بیمارستان دو کلینیک و پاراکلینیک مجهز تخصصی و فوق تخصصی دارد، گفت: بیمارستان مزبور دارای بخش های قلب، اطفال، نوزادان، رادیولوژی، آنژیوگرافی و درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی است. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با پیگیری های انجام شده حدود 500 نیرو شامل کادر پزشکی، نیروهای اداری و خدماتی مورد نیاز این بیمارستان هم تامین شده است. 
 
وی افزود: بیمارستان حشمتیه سبزوار در آینده نزدیک با حضور جمعی از مسئولان کشوری افتتاح می شود.
 
هم اینک پنج بیمارستان، 37 مرکز بهداشتی و درمانی و 197 خانه بهداشت با حدود سه هزار نفر نیروی درمانی، اداری و خدماتی در غرب خراسان رضوی در شهرستانهای سبزوار ، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فعالیت دارند.
 
با افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار شمار تخت های بیمارستانی شهرستان های مزبور به 800 تخت خواهد رسید. 
 
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

برگویی

افتتاح شداما با 17میلیارد بدهی .بدبخت مارکارمندا باید جور شوبکشیم واز مطالباتمون چشم پوشی کنیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما