اظهار تاسف خانواده استاد حمید سبزواری از اخبار نادرست

خانواده «حمید سبزواری» که در بیمارستان بستری است،‌ از رسانه‌ها خواست که در انتشار خبرهای مربوط به این شاعر پیشکسوت انقلاب بیشتر دقت کنند.
 
محسن ممتحنی فرزند «حمید ممتحنی» متخلص به سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات ایسنا اظهار کرد: نمی‌دانیم چرا متاسفانه برخی رسانه‌ها در انتشار خبرهای مربوط به پدرمان این‌قدر بی‌دقت عمل می‌کنند و اخبار نادرست منتشر می‌کنند.
 
او افزود: این اقدام تاسف‌انگیز تا جایی پیش رفته که گویا به تلویزیون هم کشیده شده است.
 
پسر حمید سبزواری با مساعد و رو به بهبود توصیف کردن حال پدر اعلام کرد، تنها منبع موثق درباره وضعیت جسمانی این شاعر، خانواده اوست و از رسانه‌های کشور به‌ویژه رسانه‌های معتبر تقاضا داریم از انتشار عجولانه اخبار نادرست در این‌باره پرهیز کنند.
 
به گزارش ایسنا، متاسفانه برخی از رسانه‌های کشور تحت تاثیر شایعه‌های شبکه‌های اجتماعی، امروز (دوشنبه) برای چندمین‌بار خبر نادرستی را درباره حمید سبزواری منتشر کردند.
 
سبزواری از جمعه گذشته (11 دی‌ماه) به دلیل خون‌ریزی معده در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.
 
حمید سبزواری متولد سال 1304 در سبزوار، از 14 سالگی شروع به سرودن شعر کرد و شعرهایش را در دفتری به نام «فریادنامه» می‌نوشت.
 
او همچنین برای انقلاب شعر و شعار می‌ساخت که در راهپیمایی‌ها و نمازجمعه خوانده می‌شد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خمینی ای امام و الله اکبر خمینی رهبر.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

سلام خدا استاد را حفظ کند اما ايا مسئولان به فکر هستند تا دير نشده کاري براي دفن استاد در سبزوار کنند. مبادا مانند استاد قندي غفلت کنند و همه چيز دير شود. و فقط تاسفش براي ما بماند. دفن استاد در زادگاهش فرصت بي نظيري براي شهرستان خواهد بود. لطفا شما رسانه ها سخت پيگيري کنيد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما