محمد ابراهیم اکبری:

در حاشیه حمله به سفارتخانه های خارجی / تجسم دست آوردها - تاملی برخشونت گروه های خود سر

محمد ابراهیم اکبری در وبلاگ خود کوه مش نوشت:
 
 اندیشه های نیک و آفتابی بالاخره می بایست درقالب طرح های عملی و الگوهای عینی مجسم شوند تادر عمل افراد یاجوامع بشری بتوانند به شکل های مختلف از زیبایی و شیرینی آن لذت ببرند.
 
در مقوله ی سیاست خارجی، دنیا هر روزمنتظراست ببیند خروجی اندیشه های اسلامی در یک کشور به چه شکلی است ؟ !
 
چنانچه هرکدام از دست آوردهای انقلاب را به صورت مجسمه ای تصور نماییم مثلا درمقوله ی سیاست خارجی محصول عملکرد کارگزاران نظام پس  از سه دهه واندی را به شکل کبوتری زیبا در حال پرواز مجسم نماییم، درست زمانی که تمام توجه دنیا به این مجسمه بود و نظام جمهوری اسلامی خواست آن را به نشانه ی همدردی با آزادی خواهان جهان،    به مناسبت شهادت آیت الله نمر ره به ملل دنیا تقدیم نماید گروهی خودسر آمدند زدند و بال های این کبوتر زیبا را شکستند.
 
هزینه ای که نظام بابت ساخت این کبوتر پرداخته بود کم نیست. چرا باید گروهی خودسر این چنین سرمایه ها و منافع ملی را فدای رفتارهای غلط وکج اندیشی های خود نمایند آزادی بیان،عقلانیت دینی ،مردم سالاری دینی ،مدارا ،شاد و پاک زیستن ،هر کدام از این ها تابلو های زیبایی هستند محصول ارزشمند انقلاب اسلامی ، افسوس که این گروه ها روی هر کدام از این تابلو های نفیس که می توانست چشم های دنیا راخیره کند رنگ سیاه پاشیدند .
 
محصولات ارزشمند نظام اسلامی ما که تجسم علم ، فرهنگ و هنر اسلامی است از ترس این گروه های 
 
خشن در پستوی نظام خاک می خورد.  به امید روزی که خردورزی تار وپودش را در فضای زندگی فردی و اجتماعی ما بگستراند و نظام جمهوری  اسلامی بتواند با اقتدار و عقلانیت تمام،محصولات ارزشمندش را در دهکده جهانی به نمایش بگذارد.
پایان
 
 
برای مطالعه نوشته های بیشتر به قلم محمد ابراهیم اکبری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما