فیلم برداری فیلم بلند کوپال در سبزوار به کارگردانی کاظم ملایی آغاز شده است

فیلمبرداری فیلم بلند "کوپال" به نویسندگی و کارگردانی «کاظم ملایی» از اوایل دی‌ ماه در شهرستان سبزوار آغاز شده است و "لون هفتوان" و "نازنین فراهانی" به عنوان بازیگران اصلی این فیلم مقابل دوربین "مجید گرجیان" رفته‌اند.
 
به گزارش ایسنا، لون هفتوان بازیگر ارمنی سینمای ایران است که بیشتر او را با فیلم "پرویز" به یاد می‌آورند. "دراکولا" به کارگردانی رضا عطاران آخرین فیلم هفتوان است که به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور داشته است و این فیلم اخیراً آخرین مراحل تدوین خود را سپری می‌کند.
 
نازنین فراهانی هم به تازگی در فیلم "نورا" به عنوان شخصیت اصلی بازی کرده است و هم اکنون در حال تمرین نمایشی به نامِ "نگاهمان می‌کنند" است که اوایل بهمن‌ ماه امسال بر روی صحنه‌ی تئاتر ایرانشهر می‌رود.
 
"کوپال" اولین فیلم بلند داستانی «کاظم ملایی» محسوب می‌شود که سابقاً در عرصه فیلم کوتاه آثاری همچون "لطفا ازخط قرمز فاصله بگیرید"،" منها" و "دیلیت" را ساخته است.
 
ملایی در مورد تم قصه و ایده‌ی مرکزی فیلمش می‌گوید: «در این دنیا نمی‌توانی تنها باشی!». او نیز به جای خلاصه‌ی فیلمش به شعری از رسول یونان اشاره می‌کند: "جهان جای عجیبی است. اینجا هرکس شلیک می‌کند،خودش کشته می‌شود".
 
بعضی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
 
مشاور هنری: محمد اکبری، مجری طرح: سیامک کاشف آذر، مدیرفیلمبرداری:مجید گرجیان،طراح صحنه: محمد اکبری،طراح چهره ‌پردازی: محمود دهقانی،مدیرتولید: میترا مهتریان،جانشین تولید: حسن شمس آبادی، طراح لباس: میترا آسیایی، جلوه‌های تصویری و عنوان بندی: امیر مهران، مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده،موسیقی متن: بابک میرزاخانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرنوش حسینی،دستیار دوم کارگردان و تصویربردار پشت صحنه: خلیل خسروانی، منشی صحنه: صفورا برسان،دستیار اول فیلمبردار: آرش ساسانی، مربی حیوانات: محمد طالبی، عکاس: علی دلک آبادی، طراح نشانه: آبتین آراد، تدوین: عماد خدابخش-کاظم ملایی، گروه صحنه: مجید مجیدی- حسین غایبی شباهنگ، گروه تولید و تدارکات: مهدی مجیدی،امید دارینی، سعید یوسفی،حسین منیدری.
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما