محمود برآبادی رمانی چند جلدی برای کودکان می نویسد

چند کتاب کودکانه و «جزیره خرگوش‌های سفید»
 
محمود برآبادی که به تازگی چهار جلد از کتاب‌های کودکانه‌اش راهی بازار شده است از نگارش رمان چندجلدی کودکانه‌ای با عنوان «جزیره خرگوش‌های سفید» خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، «جزیره خرگوش‌های سفید» داستانی فانتزی است که از خرگوش‌هایی حکایت می‌کند که در جزیره‌ای زندگی می‌کنند و حوادث مختلفی را رقم می‌زنند. این اثر بناست در انتشارات افق راهی بازار شود.
 
این ناشر در جلساتی با حضور نویسندگان بنام کودک و نوجوان بحث انتشار رمان‌های دنباله‌دار کودکانه را در پیش گرفته است.
 
همچنین به تازگی چهار جلد از کتاب‌های کودکانه برآبادی در انتشارات مدرسه راهی بازار شده است. «شهری در زیر زمین» با تصویرگری نرگس دلاوری، «تاکسی مغزپسته‌ای» با تصاویری از شیوا ضیایی، «کادوی تولد» با تصاویری از رفعت هاشمی و «اتوبوس آکاردئونی» با تصاویری از بهنام خیامی این چهار جلد کتاب هستند.
 
این مجموعه که دو جلد آن هنوز زیر چاپ است در زمره کتاب‌های داستانی آموزشی است که هر کدام در 16 صفحه با موضوع رفت و آمد شهری نوشته شده‌اند.
 
برآبادی همچنین مجموعه شش‌جلدی دیگری را با موضوعی شبیه موضوع مذکور در انتشارات شهر قلم زیر چاپ دارد. این کتاب‌ها که به صورت «کتاب - اسباب‌بازی» راهی بازار می‌شوند، به موضوعاتی همچون تاکسی، اتوبوس، هواپیما، قطار و آمبولانس می‌پردازند و داستان‌های آموزشی ویژه کودکان گروه سنی «ب» برای آشنایی با وسایل حمل و نقل هستند.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما