آزادراه حرم تا حرم در سبزوار برای آسفالت و نصب گیت عوارضی آماده شد.


نماینده مردم شهرستان های شش گانه خطه سربداران در روزهای اخیر از آماده شدن 60 کیلومتر از مسیر آزادراه حرم تا حرم برای آسفالت و نصب گیت عوارضی در محدوده شهرستان سبزوار خبر داد.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه دکتر محمدرضا محسنی ثانی همچنین اعلام کرده است : اخیراً در دیداری که با معاون وزیر راه و شهرسازی داشته ، برای آسفالت و تکمیل امور مربوطه آزادراه حرم تا حرم در محدوده سبزوار ، خواهان 100 میلیارد ریال اعتبار به صورت تهاتری شده که باید به قرارگاه خاتم الانبیا پرداخت شود.
مشروح کامل این خبر در وبسایت رسمی دکتر محسنی ثانی به شرح زیر منتشر شده است :

 نیاز به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت آزادراه حرم تا حرم در قطعه سبزوار – نیشابور

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد از آماده شدن ۶۰ کیلومتر از مسیر آزادراه حرم تا حرم برای آسفالت و نصب گیت عوارضی ، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت دکتر محمدرضا محسنی ثانی ، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، امروز اعلام کرد : برای عملیات آسفالت و نصب گیت عوارضی در ۶۰ کیلومتر از مسیر آماده شده آزادراه حرم تا حرم در قطعه سبزوار – نیشابور به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بایداز محل منابع قابل واگذاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، به صورت تهاتری به قرار گاه خاتم ، پرداخت گردد.
وی افزود : در دیداری که اخیراً با مهندس صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور داشته است ، مبلغ مورد نیاز را به اطلاع وی رسانده و هم اکنون پیگیری های لازم در حال انجام است.
خاطرنشان می شود پروژه آزادراه حرم تا حرم با عنوان بزرگترین پروژه تاریخ کشور نامیده شده است.
این پروژه به طول ۱۰۰۰ کیلومتر استا های قم ، تهران ، سمنان و خراسان رضوی را به یکدیگر می پیوندد و دو کلان شهر مذهبی مشهد و قم ، از هر طرف نقاط شروع و پایان ای آزادراه هستند.
در طول مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری آزادراه حرم تا حرم ، دارالمومنین سبزوار یکی از شهرهای اصلی مسیر است که در محدوده حریم شهری از یک ورودی و خروجی مناسب برخوردار است.
آزادراه حرم تا حرم قرار است از زمین های حدفاصل شهر سبزوار تا شهرک توحید عبور کند و پارک شهدای گمنام ، فرهنگ سرای بزرگ امام رضا(ع) دو جاذبه مهم گردشگری شهر سبزوار خواهند بود که در مجاورت این آزادراه قرار می گیرند.
نظر به اهمیت و فواید اقتصادی احداث آزادراه حرم تا حرم ، دولت اهتمامی جدی بر اجرای این پروژه کلان ملی دارد.حتی برخی منابع خبری اخیراً اعلام کرده اند ، ۱۵۰ کیلومتر از مسیرآزادراه حرم تا حرم در محدوده استان های سمنان تا قم تا پایان دولت دهم به بهره برداری می شود.

(منبع : وبسایت دکتر محسنی ثانی)

نظر به اهمیت پروژه آزادراه حرم تا حرم شماری دیگر از رسانه های کشور نیز به انتشار این خبر پرداخته اند.
خبرگزاری ایسنا و روزنامه خراسان از جمله این رسانه ها هستند که  با تیترهای مختلفی نظیر بزرگترین پروژه تاریخ ایران از آزادراه حرم تا حرم یادکرده اند و روند کار این پروژه در شهرستان سبزوار را مورد توجه قرار داده اند. برای مطالعه این مطالب به پیوند های زیر مراجعه نمایید :
روزنامه خراسان رضوی:
۶۰ کيلومتر از آزادراه حرم تا حرم در خراسان رضوي آماده آسفالت است

خبرگزاری ایسنا :
آزادراه حرم تا حرم بزرگترین پروژه تاریخ کشور

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
آزادراه حرم تا حرم دست آوردی شیرین برای سبزوار
نظرت را بنویس
comments

صادق

این پروژه می تونه سبزوارو متحول کنه. حیف که داره به تأخیر می افته.اما بالاخره هر زمان که انجام شه واقعاً سبزوارو تکون میده.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما