پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام/

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم در هر یک از شهرستان های خراسان رضوی چند نفر است؟

فهرست نامزد های مجلس در خراسان رضوی با ۸۵۴ نفر بسته شد
 
مشهد- فهرست نامزد های داوطلب نمایندگی دهمین مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه با تعداد ۸۵۴ نفر نهایی و بسته شد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، به رغم اینکه رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی پیش از این احتمال نام نویسی ۵۰۰ نفر در انتخابات مجلس را داده بود اما این رقم با افزایش چشمگیر تا ساعت ۲۱ شامگاه جمعه به رقم ۸۵۴ نفر رسید که از این تعداد ۴۴۱ نفر به حوزه انتخابیه مشهد تعلق دارند.
 
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی  صبح شنبه با بیان اینکه ۸۵۴ نفر در خراسان رضوی داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند به خبرنگاران گفت: در حوزه های انتخابیه تربت جام ۵۶ نفر، نیشابور ۵۱ نفر، تربت حیدریه ۵۰ نفر، فریمان ۴۵ نفر، خواف ۳۶ نفر، سبزوار، قوچان و چناران هر کدام ۳۴ نفر، درگز ۳۰ نفر، کاشمر ۲۳ نفر و گناباد ۲۰ نفر ثبت نام کردند.
 
امیر پور مهدی بیان کرد:  از تعداد ۸۵۴ نفر داوطلب کرسی مجلس ۷۴۶ نفر ثبت نام شدگان را آقایان و تعداد ۱۰۸ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
 
وی بیان کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲ حوزه اصلی و ۶۱ حوزه فرعی و برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک حوزه اصلی در ۲۷ شهرستان و ۴۲ بخش استان خراسان رضوی عملیاتی شده است.
 
پور مهدی اظهار کرد: همچنین هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی علاوه بر هیئت مرکزی پنج نفره در سطح ۴۳ بخش و ۲۸ شهرستان هیئت های سه نفره نظارت دارد.
 
وی گفت: برای خراسان رضوی ۶۰ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات پیش بینی شده که از این تعداد ۱۳ هزار نفر به منظور محافظت صندوق های شعب اخذ رای توسط نیروی انتظامی تامین خواهد شد.
 
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی شش میلیون و ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد بیان کرد: از این تعداد چهار میلیون و ۲۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از بین آنها نیز ۲۶۸ هزار و ۲۰۵ نفر رای اولی محسوب می شوند.
 
وی افزود: این استان ۱۳۰ هزار و ۸۸۴ رای اولی دختر و ۱۳۷ هزار و ۳۲۱ رای اولی پسر دارد.
 
پور مهدی یادآور شد: خراسان رضوی ۱۸ نماینده از ۱۲ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و هفت نفر نماینده در مجلس خبرگان رهبری خواهد دارد.
 

 

نظرت را بنویس
comments

شهروند

چینش خاص اعضای شورای اجرایی شنیده ها حکایت از این دارد که فرماندار سبزوار جناب آقای برادران با چینش خاص اعضای شورای اجرایی قصد مهندسی کردن انتخابات 94 مجلس را به نفع کاندیدایی دارد که در روی کار آمدن ایشان در سمت فرمانداری نقش بارزی داشته است بنابراین در این مرحله از انتخابات با مخدوش نمودن پرونده های کاندیداهای رغیب توسط عده ای اصلاح طلب نمای انحصار طلب، دنبال خالی کردن صحنه رقبای رأی آوری چون آقایان علیکردی،پسندیده و مقصودی (اصلاح طلب و مستقل) در انتخابات می باشد. کاندیدای مورد نظر (ر- س)

فوق لیسانس بیکار

آقای دکترتون شرکت نکرده ؟!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما