دکتر حدادنیا خبر داد:

نحوه حضور علاقه مندان در کنگره بین المللی سربداران اعلام شد / سالن های جانبی با پخش مستقیم مراسم آماده میزبانی از عموم علاقه مندان است

دبیر کنگره بین المللی سربداران گفت: با تدابیر اندیشیده شده تمام علاقه مندان می توانند در برنامه های مختلف کنگره بین المللی سربداران حضور داشته باشند و از محتوا استفاده کنند.

دکتر جواد حدادنیا در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه اظهار داشت: از آنجایی که ظرفیت تالار استاد محمدتقی شریعتی به عنوان سالن اصلی برگزاری مراسم محدود است و تعداد میهمانان ویژه این کنگره درمراسم افتتاحیه زیاد است، تقریبا تمام فضای تالار شریعتی با حضور میهمانان مدعو پر می شود و لذا حضور در سالن اصلی برای مدعوین و کسانی که کارت ورود داشته باشند امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: برای اینکه سایر علاقه مندان نیز بتوانند از مجموعه برنامه های تدارک دیده شده در کنگره بین المللی سربداران بهره ببرند، تالار اجتماعات دانشکده نفت و همچنین سالن طبقه بالای تالار استاد محمد تقی شریعتی برای میزبانی از سایر میهمانان و دانشجویان تدارک دیده شده است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه در تالار شریعتی ، صوت و تصویر سالن به صورت زنده در تالار اجتماعات دانشکده نفت و در سالن طبقه بالای تالار شریعتی پخش خواهد شد.

وی سپس اظهار داشت: تقریبا 100 میهمان خارجی و تعداد زیادی از میهمان غیرسبزواری از دیگر شهرهای کشور طی دو روز برگزاری کنگره بین المللی سربداران، قول حضور داده اند که اگر سفر همه این میهمانان تحقق یابد، ستاد اجرایی برنامه ریزی های کاملی انجام داده تا با وجود همه کمبود امکاناتی که در شهرستان داریم، پذیرایی کامل و شایسته ای از میهمانان کنگره صورت پذیرد.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما