دبیر کنگره بین المللی سربداران خبر داد:

دعوت از محمود دولت آبادی، حمید سبزواری و فرزندان دکتر شریعتی برای شرکت در کنگره سربداران

دبیر کنگره بین المللی سربداران گفت: حمید سبزواری، محمود دولت آبادی و فرزندان و همسر دکتر شریعتی رسماً برای حضور در کنگره بین المللی سربداران دعوت شده اند.

دکتر جواد حدادنیا در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه افزود: هنوز نسبت به حضور هیچ یک از این عزیزان در کنگره اطمینان نداریم زیراهریک گرفتار مشغله هایی هستند که امکان حضور را برایشان دشوار می کند.

وی ادامه داد: دعوتنامه رسمی برای همه این عزیزان ارسال شده و همچنین بنده شخصاً تماس هایی تلفنی برقرار کرده و از این عزیزان برای شرکت در مراسم دعوت کرده ام.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری همچنین گفت: استاد  حمید سبزورای طی تماسی که برقرار شد، به خاطر شدت بیماری از حضور در مراسم عذرخواهی کرده است، اما درباره محمود دولت آبادی علی رغم تماس های فراوانی که داشتیم، هنوز موفق به ارتباط نشده ایم.

وی اظهار داشت: به هرحال اگر هریک از این عزیزان هنوز هم برای حضور در کنگره بین المللی سربداران اعلام آمادگی کنند، ما می توانیم بلیط هواپیما و سایر مقدمات سفر را برایشان فراهم آوریم.

حدادنیا در پایان  تأکید کرد: کنگره سربداران با حدود 100 میهمان خارجی و چندین میهمان برجسته داخلی بدون شک فراتر از افراد است و تجربه ای است که در این سطح برای اولین بار در سبزوار اتفاق می افتد، با این حال حضور هریک از بزرگان سبزوار که حکم میزبانان این کنگره را دارند، به شکوه و جامعیت آن می افزاید.

*     *     *

 عکس استفاده شده در این صفحه توسط سید رسول عزیزی گرفته شده و اولین بار در وبسایت سبزوارنیوز منتشر شده است. 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما