بازدید رئیس جمهور از پروژه ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری

رئیس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به خراسان رضوی با پروژه ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دومین دانشگاه معتبر ملی در شمال شرق کشور آشنا شد و توضیحات اختصاصی دکتر حدادنیا را در این رابطه شنید.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این رویداد دانشگاهی روز گذشته در جلسه شورای برنامه ریزی استان خراسان رضوی با حضور دکتر حسن روحانی و برخی از وزرای دولت یازدهم در مشهد رخ داد و رئیس دانشگاه حکیم سبزواری که یکی از شرکت کنندگان این جلسه بود، ابعاد مختلف پروژه ارتباط  دانشگاه با صنعت را در حضور رئیس دولت یازدهم توضیح داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه دکتر جواد حدادنیا سال گذشته نیز در جریان سفر دکتر چیت چیان وزیر نیرو به خراسان رضوی و افتتاح چند طرح صنعتی، در مراسم حضور موثری داشت و یکی از پروژه های علمی اجرا شده در گروه برق دانشگاه حکیم سبزواری را در حضور وزیر نیرو رونمایی کرد.(منبع)

 

متن کامل گزارش کوتاه سایت دانشگاه حکیم سبزواری از این رویداد به شرح زیر است:

پروژه ارتباط با صنعت دانشگاه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مورد بازدید رئیس جمهور قرار گرفت

دانشگاه حکیم سبزواری در جلسه  شورای برنامه ریزی استان باحضور و سخنرانی ریاست محترم جمهور ۱۹ آذر در مشهد مقدس شرکت نمود. در این جلسه ریاست محترم جمهور را وزرای نیرو، کشور، بازرگانی، رییس سازمان مدیریت کشور و رییس دفتر ریاست جمهوری همراهی نمودند.
 
در این جلسه دو پروژه مهم به صورت کاملا اختصاصی برای ریاست محترم جمهور توضیح داده شد که پروژه ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان تنها پروژه دانشگاهی، مورد بازدید ریاست محترم جمهور قرار گرفت. در این بازدید ریاست دانشگاه به مدت ١۵ دقیقه به طور کاملا اختصاصی با ریاست محترم جمهور صحبت نمود که این کار دانشگاه حکیم مورد تحسین و تقدیر ریاست محترم جمهور قرار گرفت.
 
 
شایان ذکر است پروژه دیگر مربوط به یکی از شرکت های دانش بنیان مشهد بود.
 
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما