راضیه علیرضایی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

سبزوار یکی از شهرهای صنعتی خراسان رضوی است / نگاه به صنعت در سبزوار تغییر یافته است

پایگاه خبری تحلیلی سبزوارنیوز نوشت:
 
مدیر کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد:
سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در بخش صنعت سبزوار
 
مدیر کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح های صنعتی به ارزش 200 میلیارد تومان در بخش صنعت سبزوار خبر داد.
 
خانم علیرضایی در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی در حال احداث در سبزوار گفت: نگاه به صنعت در سبزوار تغییر یافته و این شهر یکی از شهرهای صنعتی استان محسوب می شود گواه ان نیز طرح های صنعتی در حال اجرا به ارزش 50میلیون یورو می باشد که موفق به اخذ تسهیلات از دولت شده اند.
 
وی راه اندازی فولاد سبزوار را از مهمترین اولویت های صنعت و معدن استان در امسال عنوان کرد و افزود: علاوه بر این طرح بزرگ ما 5 طرح بزرگ صنعتی را در حال اجرا داریم که در مجموع سرمایه گذاری 200 میلیون تومانی را شامل می شود.
 
مدیر کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه اولویت دوم ما در سبزوار تکمیل طرح داروسازی است گفت:  راه اندازی کارخانه های تولید لاستیک خودرو و فراوری مواد معدنی با محوریت کرومیت از دیگر برنامه های پیش رو است .
 
برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: در سبزوار 260 واحد صنعتی فعال داریم و سال گذشته و امسال نیز موفق شدیم از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی بالغ بر 42 میلیارد تومان برای متقاضیان بخش صنعت و معدن شهرستان کسب کنیم.
 
گفتنی است مدیر کل صنعت، معذن و تجارت خراسان رضوی از روند پیشرفت فیزیکی طرح های در حال اجرای سبزوار از جمله بتن سبک، شهرک صنعتی، طرح بوستان الیاف پارت، پارس هستی آسیا و  داروسازی طاها بازدید کردند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

سلام مزینان به عنوان کم بارش ترین منطقه کشور در یک ماه گذشته شناخته شد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما