به مناسبت هفته کتاب :

صفحه «قاب اسرارنامه» در اینستاگرام حال و هوای کتابی به خود گرفت

مدتی است صفحه اینستاگرام مجله اینترنتی اسرارنامه به همت امیرمحمد ده آبادی یکی از جوانان فرهنگ دوست سبزواری و از هواداران این وبسایت، تحت عنوان «قاب اسرارنامه» راه اندازی شده است.

اینستاگرام اسرارنامه در این مدت کوتاه به لطف حمایت های همشهریان عزیز توانسته است دنبال کنندگان (followers) زیادی به دست بیاورد و عکس های فراوانی از سوی کاربران مختلف در این صفحه ارسال شده است.

قاب اسرارنامه این هفته به مناسبت ایام کتاب و کتابخوانی در یک اقدام زیبای فرهنگی از دنبال کنندگان خود خواسته است، عکس هایشان را در ارتباط با کتاب یا کتابخانه های سبزوار برای انتشار در اختیار این صفحه قرار دهند که تا کنون عکس های زیبایی از سوی کاربران ارسال شده و همچنین تعدادی از عکس های آرشیو شده در تحریریه اسرارنامه نیز روی قاب این مجله در اینستاگرام منتشر شده است.

اسرارنامه هم اکنون تعدادی از این تصاویر را در بخش عکس نامه این مجله منتشر کرده است و شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده گالری تصاویر روی اینجا کلیک کنید.

گفتنی است، با اینکه هفته کتاب و کتابخوانی تقریبا رو به پایان است، اما همچنان ارسال عکس های با موضوع کتاب روی اینستاگرام اسرارنامه ادامه دارد و بنابراین این گالری نیز ممکن است در روزهای آینده با افزودن عکس های دیگر، تکمیل شود.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما