6 مأمور پلیس سبزوار همچنان در بازداشت به سر می برند

درخواست آزادی 6 مامور متهم به قتل ‌رد شد
قضات دادگاه کیفری استان تهران با رد اعتراض شش مامور پلیس سبزوار، قرار بازداشت آنها را تائید کردند.
به گزارش جام جم آنلاین  ، رسیدگی به این پرونده همزمان با تیراندازی شش مامور پلیس به خودروی پراید سفید و مرگ سه سرنشین آن و زخمی شدن یک پسر جوان آغاز شد.
ساعت یک بامداد دوشنبه، چهارم آبان در سه‌راه افسریه دو خودروی سمند و پژو با تعقیب یک خودروی پراید، سد راه راننده پراید شده و شش مرد مسلح با سلاح کلاشینکف و کلت به سمت چهار سرنشین خودروی پراید شلیک کردند. با حضور امدادگران اورژانس در محل مشخص شد راننده خودرو و دو سرنشین دیگر به علت اصابت گلوله کشته شده‌اند. دیگر سرنشین پراید که لباس سربازی نیروی انتظامی به تن داشت نیز با شلیک گلوله مجروح شده بود.
با ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات از ماموران پلیس توسط سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرا آغاز شد.
یکی از ماموران به بازپرس پرونده گفت: همراه پنج نفر از همکارانم با دریافت نیابت قضایی برای دستگیری یک متهم به قتل با دو خودرو به تهران آمدیم. ساعتی قبل فرد مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم. برای دستگیری او وارد عمل شدیم که به علت ادامه مسیر خودروی پراید، مجبور به تیراندازی شدیم. در این حادثه پسر 24 ساله که به‌عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب بود همراه برادر 30 ساله و دوست 26 ساله‌، جانشان را از دست دادند.
پس از تحقیق از شاهدان ماجرا و بررسی محل تیراندازی، با دستور بازپرس جنایی تهران، شش مامور پلیس به اتهام قتل عمد بازداشت شدند.
با اعتراض ماموران پلیس به قرار بازداشت موقت، پرونده برای رسیدگی به اعتراض شش افسر بازداشت شده، به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال شد که روز گذشته قضات دادگاه کیفری به ریاست قاضی نورالله‌عزیزمحمدی پس از مطالعه پرونده قرار بازداشت موقت شش مامور پلیس به اتهام قتل عمد را تائید کردند. در حال حاضر ماموران در بازداشتگاه دژبان نیروی انتظامی باز داشت هستند.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

ز

سلام. وقتی پلیس ناشی باشه اینطور میشه گیرم یکیشون متهم به قتل بوده اون دو تا بیگناه دیگرو چرا کشتند از ترس اینکه مبادا تو درگیری آسیبی به خودشون برسه کل سرنشینا رو به رگبار بستند این نتیجه شجاعت پلیس نیست نشانه ترس از جان خود است و ترس از اون که متهم به قتل بوده

ا.ف

اینها جانشان را کف دستشان گذاشتند و رفتند و حکم قضایی داشتند وبا دستور بزرگان رفتند حالا واقعا حقشان بازداشت است آیا میدانید به خانواده اینها چه میگذرد و خانوادهشان هم از دست این اشرار در امان نیستند

حامد

واقعا جای شرم دارد ، دلیرمردانی که فقط برای آرامش و آسایش مردم کشورمان جان خود را به خطر انداختند و شر سه شرور ، قاتل و جانی را کم کردند ، حالا به جرم قتل عمد در بند....! چه عمدی ؟ چه دوغی ؟ چه کشکی ؟ دولت کریمه جهموری اسلامی مدافع آرامش مردم است یا حقوق مجرم؟؟؟ وقتی همه مردم این مهم را میخواهند چرا اجرا نشود؟ وقتی اجرا شد چرا مجریان امر محاکه شوند؟؟؟ مگر ماموران نیروی انتظامی سبزوار سر خود به این ماموریت رفته اند که حالا درگیر قتل عمد باشند ...چه عمدی!!!!!!! سردار منتظر المهدی عزیز : شما در خبری درخبر 20:30 شبکه دو سیما و در همین سایت و سایت های همسایه فرمودید : هیچ بی گناهی کشته نشده و ماموران کاملا آگاهانه شلیک کرده اند و تکذیب کردید شایعاتی را که وجود داشت . چه تکذیبی ؟ اینان که حرف از فعل عمد می زنند... بی شک نیروی های شما برای همچین ماموریتی بدون اذن شما اعزام نشده اند. پس چرا تعلل میکنید؟ مطمین باشید اگر مویی و تنها مویی از سر دلیر مردانی که برای رفاه و آسایش ما جان و آینده خود را به خطر انداخته و به جنگ اشرار رفتند کم شود آرام نخواهیم بود. تا قانونمردان بداند هنوز روشن فکرانی هستند که فدا میشوند تا ظلم مغلوب شود. ظلم به سربازانی که به مظلومیت در چنگال سیاسیت و سیاست بازی گرفتار شدند. تا فرصت از دست نرفته اقدامی کنید. هیچ از حال و روز خانواده این 6 مامور خبر دارید؟؟؟؟ یا علی مدد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما