در حاشیه برگزاری جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی:

فیلم انیمیشنی «هشتم رهی» در سبزوار رونمایی شد

همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی در دانشگاه حکیم سبزواری از فیلم انیمیشنی «هشتم رهی» رونمایی شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه انیمیشن 10 دقیقه ای شرح زندگی یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس است که بعد از 30سال با حفظ همان تعلقات روحی دوران دفاع مقدس به زیارت امام رضا(ع) می رود و در این مسیر حالات و تحولاتی به او دست می دهد که به پالایش بیشتر روحی وی منجر می شود.

این انیمیشن از تولیدات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری است که توسط سید نورالله رضوی و پروانه باغانی به صورت مشترک کارگردانی شده و نویسندگی آن نیز برعهده سید نورالله رضوی بوده است.

دیگر عوامل این اثر انیمیشنی عبارتند از: علی عنبری تدوین و جلوه های ویژه، سمانه کیوانلو و ملیحه نصرآبادی انیماتورها و امیر استیری موسیقی.

انیمیشن هشتم رهی توسط گروه مهندسی پویا نمایی سروستان سبزوار و به تهیه کنندگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری تولید شده است.

رونمایی از این مجموعه انیمیشنی به عنوان یکی از برنامه های جانبی جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی در سبزوار است.

جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی یکی از مجموعه برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که همه ساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

این دومین سال متوالی است، که جشنواره ادبیات داستانی رضوی در سبزوار برگزار می شود.

 

 

نظرت را بنویس
comments

احسان دانشجوی حکیم

سلام.و خسته نباشید به عوامل سازنده .من کارو دیدم.کاری سخت ،متفاوت و قابل تحسین بود.. اما متاسفانه پرده ی روی سن چنان بی کیفیت بود و نور روی پرده باعث شد که برخی از صحنه های های فیلم قابل تشخیص نبود.این اثر با ویژگیهای خوب ،شایسته ی رونمایی بهتری بود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما