در هفته اول آبان 94:

پر بازدیدترین وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار بر اساس الکسا

بررسی رتبه بندی وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار این هفته در حالی انجام می شود که اسرارنامه تصمیم دارد به معرفی یکی از وبلاگ های روستایی مفید و شهرستان سبزوار نیز بپردازد و رتبه آن را از نظر الکسا مورد توجه قرار دهد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، آقای رضا حارث آبادی یکی از همشهریان فرهیخته و فرهنگ دوست سبزواری و از اهالی روستای حارث آباد است که از حدود 4 سال قبل وبلاگ «ابوالفضل بیهقی استاد مسلم نثر فارسی» را راه اندازی کرده و به صورتی اختصاصی به پوشش تمام اخبار و گزارش های این نویسنده بزرگ سبزواری می پردازد.
 
انگیزه این شهروند خوب سبزواری برای انجام مستمر کار فرهنگی آن هم در حوزه رسانه ای که در تمام 4 سال گذشته باعث شده است، بدون هیچ حاشیه و با هیچ چشم داشت مالی و اقتصادی وبلاگ اختصاصی ابوالفضل بیهقی را به روزرسانی کرده و گاهی اوقات اخبار روستای حارث آباد زادگاه بیهقی را نیز درآن درج نماید، واقعا ستودنی و جای امیدواری است که هنوز هستند همشهریان نیکو روشی که در این دنیای شلوغ و پر زرق و برق مادی دل در گرو فرهنگ، ادبیات و تاریخ شهر و کشور خود دارند.
 
اسرارنامه  بدین ترتیب ضمن تقدیر از  تلاش های این همشهری خادم فرهنگ آقای رضا حارث آبادی این هفته به مناسبت پشت سر گذاشتن اول آبان روز بزرگداشت ابوالفضل بیهقی و نیز در پیش رو بودن همایش بزرگداشت این نویسنده برجسته که امسال استثنا در روز 11 آبان برگزار می شود، نگاهی به رتبه وبلاگ «ابوالفضل بیهقی استاد مسلم نثر فارسی» در الکسا می اندازد، که اتفاقا اینطور که پیداست به نسبت یک وبلاگ اختصاصی نسبتاً از رتبه خوبی برخوردار است:
 
 
 

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنجشنبه 7 آبان 94  روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما