مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با حضور مشاور وزیر

مراسم تودیع و معرفی رئیس دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با حضور دکتر عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی برگزار می شود.
 
به گزارش مجله اینتنرتی اسرارنامه و طبق اعلام کارشناس روابط عمومی دانشگاه فناوریهای نوین در این مراسم که روز سه شنبه 5 آبان 94 در محل ساختمان دانشگاه فناوری های نوین منعقد خواهد شد، از زحمات دکتر حدادنیا در امر راه اندازی و سرپرستی دو ساله دانشگاه تقدیر و دکترحسین جلیلوند رسما به سمت ریاست این دانشگاه تازه تأسیس درغرب خراسان رضوی منصوب خواهد.
 
گفتنی است، دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار از مهر 92 به عنوان دومین دانشگاه دولتی زیر نظر وزارت علوم در دیار سربداران است که در کمتر شهرستانی غیر از مراکز استان ها تحقق می یابد. 
 
سبزوار در حال حاضر با دارا  بودن واحدهای دانشگاهی متعددی نظیر دانشگاه حکیم سبزواری و فناوریهای نوین زیر نظر وزارت علوم، دانشگاه علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت، دانشگاه فرهنگیان زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه های دیگری نظیر آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، آموزشکده های فنی دختران و پسران و چند واحد دانشگاهی غیرانتفاعی و... دومین قطب دانشگاهی شمال شرق کشور پس از مشهد مقدس محسوب می شود.
 
مجوز راه اندازی این دانشگاه ابتدا در سال 90 با عنوان دانشگاه تکنولوژی حضرت زینب (س) توسط مسئولان و نمایندگان وقت شهرستان پیگیری شد و سرانجام از سال 92 با تغییر نام به دانشگاه فناوریهای نوین شروع به پذیرش دانشجو کرد.
 
لازم به ذکر است، دکتر جواد حدادنیا از سال 92 نیز در جایگاه رئیس دانشگاه حکیم سبزواری قرار گرفته و دکتر حسین جلیلوند که قرار است پس از حدادنیا ، سکان ریاست این دانشگاه تازه تأسیس فناوریهای نوین را برعهده بگیرد ، پیش از این سوابق مدیریتی موفقی در دانشگاه حکیم سبزواری داشته است، به طوری که چند سال معاونت فرهنگی آن دانشگاه را برعهده داشت و در آن مدت توفیقات متعددی برای دومین دانشگاه ملی شمال شرق کشور به دست آمد.
 
جلیلوند همچنین پس از توفیقات در دانشگاه حکیم سبزواری ، برای مدت 4 سال به عنوان رایزن فرهنگی ایران در کشور چین خدمت کرد و اینک مجددا به سبزوار بازگشته تاسکان مدیریت یکی ازواحدهای دانشگاهی نوین این شهرستان را برعهده بگیرد.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام وعرض ادب گزارش تصویری عاشورای ۹۴/ آیین نخل گردانی مزینان و... شاهدان کویرمزینان shahedanekavir.blog.ir

اميدواريم اين دانشگاه با کمک و پيگيري مسئولان و نمايندگان محترم به زودي سر و سامان بگيرد. مسئولان بايد بدنبال جذب رشته هاي جديد علمي در حوزه هايي مانند هوافضا،‌ نانو، فناروري هاي نو،‌ هسته اي و غيره باشد. همچنين بايد مسئولان در زمينه گرايش هاي ميان رشته اي هم کار کنند و در اين دانشگاه راه اندازي کنند. اين دانشگاه همانطور که از اسمش پيداست بايد جديدترين رشته هاي علمي را داشته باشد و به عبارت ديگر اين دانشگاه در مرزهاي علم حرکت کند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما