گزارش وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از کارخانه چای باروتی

وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار درادامه سلسله گزارش هایی که از صنعتگران وفعالان اقتصادی غرب خراسان رضوی تهیه می کند، این بار به سراغ کارخانه باروتی رفته ا ست که هرچند 15 سال است فعالیت خوبی در عرصه تولید و بسته بندی چای در سبزوار دارد، اما از حدود 2 سال قبل با راه اندازی برند موفقی به نام چای کوک، در نزد سبزواری ها با عنوان کارخانه چای کوک معروف شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه کاظم باروتی صنعتگر موفق سبزواری در این گفتگوی مفصل با وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار توضیحات خوبی درباره صنعت تولید، بسته بندی و توزیع چای ارائه کرده است که اتفاقا تناسب اسمی و محتوایی خوبی هم با نام و محتوای بخش چای داغ اسرارنامه دارد.

تاسیس منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از سال 89 توسط مجلس و دولت وقت تصویب شده و در شورای نگهبان نیز به تایید رسیده و هم اکنون مراحل اداری راه اندازی این پروژه بزرگ اقتصادی شمال شرق کشور در کیلومتر 35 جاده سبزوار - مشهد در حال انجام است.

از حدود یک سال ونیم قبل نیز وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار راه اندازی شده است که تا کنون چندین گزارش از فعالان اقتصادی و صنعتی دیار سربداران درجهت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و نیز مشکلات و مسائل پیش روی تولیدکنندگان منتشر کرده که اسرارنامه اکثر این گزارش ها را انعکاس داده است.

شما گرامیان در ادامه می توانید، متن کامل گفتگوی وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار با کاظم باروتی مدیر کارخانه چای کوک را مطالعه کنید:

درگفتگو با کاظم باروتی صنعتگر موفق سبزواری:با چای کوک سبزوار، من کوکم تو چه طور؟

نظرت را بنویس
comments

دم آقاي باروتي و پسران گرم اما چرا اينقدر محدود،‌ان شا الله کارشان را توسعه بدهند و به صورت يک برند ملي مطرح شوند. ان شا الله به اميد روزي که شاهد تبليغ برند کوک در تلويزيون باشيم. و اين شدني است. بايد در سطح ملي انديشيد. خسته نباشيد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما