فراخوان ضبط کتب صوتی مورد نیاز نابینایان در سبزوار / یک کار خیر فرهنگی در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری

بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری فراخوانی برای ضبط صوتی کتاب های مورد نیاز نابینایان و تکمیل کتابخانه ویژه این قشر در سبزوار منتشر کرده است که اسرارنامه در ادامه به انتشار این فراخوان می پردازد.

هریک ازهمشهریان سبزواری که مشتاق همکاری در این کار خیر فرهنگی باشند، می توانند با شماره تلفن هایی که درانتهای این فراخوان درج شده است، تماس حاصل نمایند:

 

 

باسمه تعالی

به چشم ظاهر اگر رخصت تماشا نیست                               نبسته است کسی شاهراه دل‌ها را

بخش نابینایان کتابخانه‌ی حاج ملا هادی سبزواری با داشتن 300 عنوان کتاب بریل و حدود 2000 عنوان کتاب گویا در سال 1389 در کتابخانه‌ی حاج ملا هادی سبزواری فعالیت خود را آغاز نمود و هم‌اکنون با حدود 350 عنوان کتاب بریل و حدود 7000 عنوان کتاب گویا به نابینایان و کم‌بینایان شهرستان سبزوار و سایر  نقاط کشور ارائه‌ی خدمت می‌نماید.

از دیگر فعالیت‌های این بخش می‌توان به آموزش خط بریل، آموزش چگونگی کار با نرم‌افزار‌های ویژه‌ی نابینایان و کم‌بینایان، تبدیل کتاب‌ها و جزوه‌های مورد نیاز این عزیزان به فایل گویا اشاره کرد.

این بخش در نظر دارد با همت شما همشهریان گرامی و بزرگوار در راستای هم‌سان‌سازی فرصت‌ها، اقدام به ضبط کتاب‌های مورد نیاز نابینایان و کم‌بینایان نماید تا این قشر نیز همانند سایر افراد جامعه بتوانند در راستای ظهور و بروز بیش از پیش توانمندی‌های خود، از منابع اطلاعاتی مورد نیاز بهره‌مند شوند. از شما گرامیان خواستاریم این مجموعه را برای ضبط و ویرایش منابع مورد نیاز نابینایان و کم‌بینایان یاری فرمایید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

44442996

09158726180

با سپاس بی‌کران

علی بشیری کیذوری

مسئول بخش نابینایان کتابخانه‌ی حاج ملاهادی سبزواری

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

گزارشی از کتابخانه بصیرت سبزوار به مناسبت 23 مهر روز جهانی نابینایان

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما