کلنگ زنی ناحیه صنعتی داورزن با حضور معاون وزیر صنعت

معاون وزیر صنعت: دولت نسبت به توسعه صنعتی توجه ویژه دارد
 
سبزوار- ایرنا- معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: دولت تدبیر و امید به ایجاد اشتغال و توسعه صنعتی در کشور توجه ویژه دارد.
 
محمدعلی سیدابریشمی روز شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح ناحیه صنعتی داورزن واقع در غرب خراسان رضوی افزود: ساخت نواحی و شهرکهای صنعتی در مناطق مختلف کشور سبب توسعه و اشتغال می شود.
 
وی همچنین با اشاره به ساخت ناحیه صنعتی داورزن ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر زمینه سرمایه گذاران و کارآفرینان در این ناحیه صنعتی فراهم شود.
 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: دولت توجه خوبی به توسعه صنعتی کشور از جمله شهرکها و نواحی صنعتی دارد و تسهیلات ویژه ای را بدین منظور در نظر گرفته است.
 
وی افزود: از سرمایه گذارانی که در نواحی و شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند حمایت خواهیم کرد.
 
سیدابریشمی ادامه داد: برای ایجاد ناحیه صنعتی داورزن از سوی نمایندگان مجلس، استانداری، فرمانداری و مسوولان محلی پیگیریهای فراوانی شده است. 
 
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه نواحی و شهرکهای صنعتی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می کند.
 
محمدرضا محسنی ثانی افزود: یکی از راههای حل مشکلات بیکاری در مناطق مختلف کشور توسعه نواحی صنعتی و شهرکهای صنعتی است که می تواند زمینه اشتغال پایدار را فراهم کند.
 
وی ادامه داد: بخشهای کشاورزی، باغداری و شیلات به سبب خشکسالی با مشکلات جدی مواجه شده و پدیده بیکاری را بوجود آورده که یکی از راههای حل این مشکلات توسعه نواحی صنعتی در کشور است.
 
این نماینده مجلس گفت: شهرستان داورزن ظرفیتهای خوبی در حوزه معدنی و گیاهان دارویی دارد لذا تلاش داریم با جذب سرمایه گذاران و ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و معدن شاهد رونق اقتصادی این منطقه باشیم.
 
وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی با تصویب لوایح مختلف همچون قانون رفع موانع تولید و قانون اصناف تلاش دارند اقتصاد کشور را رونق دهند.
 
محسنی ثانی گفت: در همین راستا دولت و مجلس برای سرمایه گذاران بخش صنعت تسهیلات خوبی در نظر گرفته تا در بخش صنعت و تولید سرمایه گذاری نموده تا سبب اشتغال و رونق اقتصادی کشور شود.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم با اشاره به تصویب قانون رفع موانع تولید و رقابت پذیری در مجلس گفت: دولت و مجلس توجه ویژه به رونق اقتصادی کشور دارند.
 
رمضانعلی سبحانی فر افزود: استقرار ناحیه صنعتی داورزن یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان بوده که سبب جذب سرمایه گذاران در این منطقه می شود.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تولیدات فلفل و انواع ادویه و نیز کشت گیاهان دارویی در شهرستان داورزن گفت: با ایجاد کارخانه ها و کارگاههای کوچک مرتبط می توان در این ناحیه صنعتی زمینه اشتغال جوانان این شهرستان را فراهم کرد.
 
داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

نماينده ها هم از الان تا خود شب انتخابات کلنگ زني و افتتاح مي کنند معلوم نيست کي مي خواهد اين ها را عملي کند.

- چقدر دلمان به حال مردم داورزن مي سوزد. چرا؟ در حالي که شهرکهاي صنعتي سبزوار بعد از اين همه سال هنوز برق و گاز و تصفيه خانه و حتي يک خط ساده تلفن هم ندارند، نمايندگان محترم ناحيه صنعتي جديدي را کلنگ زني مي کنند. نمي دانم اين آقايان چطوري روي شان مي شود اين کارها را بکنند. آيا ناحيه صنعتي خوشاب را که چند سال است مثلا کلنگ زني شده است ديده ايد چه وضعي دارد. فقط دو سه سوله نيمه کاره دارد که رها شده است. آيا واقعا يک انتخابات ارزش اين کارها را دارد؟ چطوري شش ماه ديگر بعد انتخابات روي شان مي شود به روي مردم بيچاره اين شهر نگاه کنند در حالي که براي ناحيه مثلا صنعتي هيچ کاري صورت نگرفته است. چقدر دلمان به حال مردم داورزن مي سوزد که باز هم بايد قول و وعده هاي نمايندگان دل خوش کنند. چقدر دلمان به حال مردم داورزن مي سوزد که از اين ناحيه مثلا صنعتي تنها همين تابلوش براي آنها خواهد ماند که آن هم بعد از دو سه سال زنگ زده و از بين خواهد رفت. درست اتفاقي که براي تابول نيروگاه سبزوار رخ داد که سه بار کلنگ زني کردند و هشت سال است رها شده است. چقدر دلمان به حال مردم داورزن مي سوزد نمي دانم چرا وقتي نمايندگان محترم مي دانند کار خاصي صورت نخواهد گرفت بيهوده به مردم وعده و وعيد مي هند. - واقعا چقدر دلمان به حال مردم داورزن مي سوزد ....
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما