درخواست هئیت تحریریه : آقایان مسئول هرچه سریعتر وزیر ورزش را هم به سبزوار بیاورید

 روزگذشته در همین مجله ی اینترنتی به نقل از وبسایت شخصی یکی از نمایندگان مردم خبر خوشحال کننده ی سفر وزیر ورزش و جوانان به سبزوار را انتشار دادیم . اما متأسفانه این سفر امروز انجام نگرفت. و بنا به اطلاعیه ای که وبسایت دکتر محسنی صبح امروز منتشر کرد ، اطلاع داده شد ، سفر وزیر ورزش به سبزوار لغو نگردیده و به زودی در چند روز آینده انجام خواهد شد.
اما وبسایت مذکور ازاعلام روز دقیق این سفر خود داری کرده است .
اینک اعضای هیئت تحریریه ی مجله ی اینترنتی اسرارنامه که خود را یکی ازحامیان جوانان و ورزشکاران افتخار آفرین سبزواری می دانند از تمام مسئولین امر در خواست می نمایند تا علی رغم این ابهام در زمان دقیق سفر وزیر ورزش به سبزوار ، تمام تلاششان را بکنند تا دکتر عباسی به زودی در مهد هندبال ایران و منطقه ی پرافتخار سربداران حضور پیدا کند.
چرا که ما معتقدیم ورزشکاران سبزواری که در ماه های اخیر با حمایت خوب موسسه ی مالی و اعتباری ثامن الحجج و فضای هموار ومناسب موجود در عرصه ی فرهنگی و سیاسی شهرستان توانسته اند افتخارات ارزشمندی برای شهر و دیار خود به ارمغان آورند ، به شدت حق دارند که از مسئولین و نمایندگان دیار سربداران توقع داشته باشند که هرچه سریعتر با نفوذ  و قدرت خود وزیر ورزش و جوانان را هم مانند سایر وزرای دولت به منطقه بیاورند و زمینه ی حمایت های مالی و معنوی چند برابری را برای وزرش شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب فراهم کنند.


مجله ی اینترنتی اسرارنامه حامی ورزشکاران سبزواری

نظرت را بنویس
comments

محسن

با سلام اتفاقا خواستم بگم دست اوردهای وزیر که قرار بوده دیروز به سبزوار بیاد چی شده که نوشتید لغو شده مثل اینکه آقایان از هول حلیم افتادن تو دیگ آقای وزیر گفته بعد انتخایات میام اقایان فکر کردن فردا میاد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما