اولین نشست کتابخوان سبزوار در 25 آبان برگزار می شود

اولین نشست کتابخوان سبزوار در ۲۵ آبان برگزار می شود
 
اولین نشست کتابخوان سبزوار در ۲۵ آبان ماه همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.
 
زیبا باغانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار اعلام کرد:اولین نشست کتابخوان سبزوار در ۲۵ آبان ماه همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.
 
باغانی با اشاره به ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از رسالت های کتابخانه های عمومی ادامه داد: این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد که ارائه دهندگان این نشست می توانند کتابداران ، نویسندگان ،فعالین رسانه حوزه کتاب ،اعضای کتابخانه های عمومی و سایر علاقمندان باشند.
 
زیبا باغانی هدف از برگزاری سلسله نشست های کتابخوان را آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی،ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه،اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی و آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب عنوان کرد.
 
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار از همه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت کرد که برای معرفی کتاب مورد نظرشان از تاریخ ۷ مهر ماه لغایت ۱۰ آبان ماه در این نشست ثبت نام کنند.
 
فایل ثبت نام اولین نشست کتابخوان سبزوار از تاریخ ۷ مهر ماه بر روی سایت اداره کتابخانه های عمومی فعال می باشد.
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 

 

نظرت را بنویس
comments

هر چند کمي دير است اما باز هم دم مسئولان کتابخانه ها گرم. شهرهاي ديگر تا حالا دست کم دو يا سه نشست برگزار کردند اما سبزوار تازه شروع کرده است. اميدواريم با سرعتي بيشتر به آنها برسيم. و بسيار اميدواريم مسئولان کتابخانه ها ساخت کتابخانه مرکزي شهرستان و هم چنين ساخت ديگر کتابخانه ها را در شهر جدي پيگيري کنند تا وضع سبزوار در اين زمينه بهتر شود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما