تا به این لحظه:

67 حاجی خراسان رضوی در فاجعه منا مفقود شده اند

۳۳ نفر کشته و ۶۷ مفقود از خراسان رضوی؛ آخرین اخبار فاجعه منا 
 
 رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر در اثر ازدحام جمعیت کشته شده‌اند که از این تعداد، ۳۳ نفر متعلق به استان خراسان رضوی است، همچنین آمار مفقودشدگان از استان خراسان رضوی نیز ۶۷ نفر اعلام شده است.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسعود مجردی، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی شب گذشته، سوم مهرماه طی تماس تلفنی از مکه با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه استانی سیمای خراسان رضوی با اشاره به فاجعه منا و بی‌تدبیری عربستان سعودی، ضمن تسلیت به خانواده‌های حجاج در خصوص آمار فوت‌شدگان خراسان رضوی اعلام کرد: بیش از 1500 نفر در اثر ازدحام جمعیت کشته شده‌اند که از این تعداد، 33 نفر متعلق به استان خراسان رضوی است، همچنین آمار مفقودشدگان از استان خراسان رضوی نیز 67 نفر اعلام شده است.
 
مجردی با بیان اینکه در صورت تمایل خانواده فوت‌شدگان پیکر حجاج را به ایران باز می‌گردانیم، افزود: در صورت درخواست خانواده حجاج، پیکر آن‌ها در جوار حرمین شریفین دفن خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اولین پرواز کاروان‌‌های استان خراسان رضوی از عربستان 20 مهرماه صورت می‌گیرد، ادامه داد: پیکر فوت‌شدگان تا پایان هفته پس از طی مراحل قانونی توسط هواپیماهای ایرانی منتقل می‌شود.
 
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در پایان یادآور شد: آخرین اخبار از وضعیت حجاج از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما