مجتمع فرهنگی ورزشی باقرالعلوم(ع) سبزوار با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

خادم بر لزوم توجه خیرین و بخش خصوصی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش تاکید کرد

 سبزوار - ایرنا - معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: نیازمند توجه خیرین و بخش خصوصی نسبت به موضوع سرمایه گذاری در ورزش، سلامت و جوانان هستیم.

 امیررضا خادم چهارشنبه شب در حاشیه مراسم گشایش مجتمع فرهنگی ورزشی باقرالعلوم(ع) در سبزوار افزود: می بایست از ظرفیت خیران و بخش خصوصی برای بالا بردن سرانه ورزشی در سطح کشور بهره گرفت.

وی ارزش طرحهای نیمه تمام ورزشی در سطح کشور را حدود 80 هزار میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در دوره های گذشته بدون در نظر گرفتن بودجه و محدودیتهای مالی کشور این طرحهای ورزشی کلنگ زنی شده اند.

وی گفت: هم اینک شاهد طرحهای نیمه تمام ورزشی در کشور هستیم که چندین میلیارد برای آنها هزینه شده اما هنوز دهها میلیارد دیگر برای تکمیل آنها نیاز است.

معاون وزیر ورش و جوانان افزود: خیران مدرسه ساز با همت و کمک خود نقش بسیار زیادی در برطرف کردن کمبودهای فضاهای آموزشی کشور داشته اند لذا نیازمند حضور جدی و پررنگ آنها در حوزه ورزش و سلامت نیز هستیم.

مجتمع فرهنگی ورزشی باقرالعلوم(ع) با نظارت هیات امنای حسینیه باقرالعلوم(ع) در سبزوار ساخته شد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین،جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زمینه واگذاری ورزشگاه نیمه تمام 15هزار نفری سبزوار به بخش خصوصی فراهم است.

محمدرضا محسنی ثانی افزود: عملیات اجرایی این ورزشگاه سال 1384 در محل توحیدشهر سبزوار آغاز شده و تاکنون 68 درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنین با اشاره به سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به سبزوار گفت: هدف از سفر خادم موضوع واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در جریان سفر به سبزوار از ورزشگاه شهید مظهری و طرح نیمه تمام ورزشگاه 15 هزار نفری این شهرستان نیز بازدید کرد.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

با حمایت باشگاه ثامن الحجج تیم های باستانی کار سبزوار در رقابت های کشوری حضور جدی دارند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما