به مناسبت 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس:

گزارش تصویری از رژه با شکوه نیروهای مسلح سبزوار

خبرگزاری بین المللی قرآن کریم (ایکنا) در گزارشی که توسط علی اکبر ملکی تهیه شده است، تصاویری از رژه با شکوه نیروهای مسلح  سبزوار در تاریخ 31 شهریور 94 به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس منتشر کرده است که گالری کامل تصاویر این گزارش هم اکنون در بخش عکس نامه اسرارنامه قابل مشاهده می باشد:
 
نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح در سبزوار 
 
گروه سیاسی: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در سبزوار همزمان با سراسر کشور با رژه نیروهای مسلح و یگان‌های زرهی برگزار شد که اقتدار و آمادگی یگان‌های نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهاجمی به رخ جهانیان کشیده شد.
 
همزمان با سراسر کشور نمایش اقتدارنیروهای مسلح در سبزوار با سخنرانی مسولین آغازشد و در ادامه با رژه نیروهای مسلح و یگان های زرهی اقتدارو آمادگی  یگان های نیروهای مسلح را در برابر هر گونه تهاجمی به رخ جهانیان کشیدند.
 
در این مراسم محمد آروین فرمانده تیپ 47 مهندسی سلمان سبزواراظهار کرد:هفته دفاع مقدس نماد وحدت ؛ حفظ آرمان هاو امنیت ایران و درخشش استعدادهای درونی ملت با آغاز دوره ای جدید در زندگی بشریت است.
 
وی افزود بدون تردید حماسه هشت سال جنگ تحمیلی  مانند  برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر  تجاوز وحشیانه دشمنان  عامل ایجاد غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم ایران گردید و باعث شد توطئه های مشترک شرق و غرب برای به زانو دراوردن ملت ایران خنثی شود.
 
این مقام مسئول تصریح کرد :این روزها که یادی از دفاع مقدس می شود دنیایی از شرف مردم ایران به اذهان تداعی می شود. رزمندگانی که روح عبادت  را در برابر رهبری به نمایش گذاشتند و پیام نصر من الله و فتح قریب و نهضت عدالت خواهی را برای جهانیان به ارمغان آوردند.
 
سرهنگ پاسدار آروین خاطر نشان کرد:آمادگی نیروهای مسلح، با فناوری های نوین  بویژه در عرصه موشکی و مهندسی از دیگر عوامل بازدارنده است و این پیشرفت ها از برکات جنگ هشت ساله است.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما