موفقیت جهانی دو عضو هیأت علمی دانشگاه حکیم سبزواری

توفیق اعضای هیأت علمی دانشگاه در عرصه های جهانی  
 
 
بنا به نامه معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه،
 
آقای دکتر جعفر وطن دوست، عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی، با ارائه پیشنهاد و مشارکت در پروژه “تخلیص فاکتور ۹ انعقادی نو ترکیب”و اخذ “جایزه ویژه” از دانشگاه لیدن هلند و آقای دکتر شهرام بهرامی، عضو هیات علمی دانشکده جغرافیا با ارائه مقاله، 
 
Effects of weathering and lithology on the quality of aggregates in the alluvial fans of Northeast Rivand
 
به عنوان بخشی از معلومات جهانی در مجله Geomorphology ، باعث افتخار آفرینی برای جامعه دانشگاهی بویژه دانشگاه حکیم سبزواری شده اند.
 
روابط عمومی دانشگاه نیز به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه حکیم و همراه با تقدیر معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات، موفقیت و پیشرفت همه جانبه این عزیزان را بویژه در زمینه تولیدات علمی پر بار آرزومند است و مایه افتخار و امید است که این افتخارات، تداوم مستمر داشته باشد.
 
*     *     *
 
گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه بزرگ ملی در شمال شرق کشور است که با سابقه ای طولانی در کهن شهر سبزوار به عنوان یکی از قطب های همیشگی علمی و فرهنگی خراسان بزرگ واقع شده است و همه ساله درمیان همه دانشگاه های دولتی خراسان، بیشترین تعداد پذیرش دانشجویان را بعد از دانشگاه فردوسی مشهد به خود اختصاص می دهد.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

دانشگاه هاي ديگر کوچک ترين موفقيت هايش را در سطح ملي بازتاب مي دهند. دانشگاه حکيم هم بايد فکري براي بازتاب اين موفقيت ها در سطح ملي بکند. اين کار در اعتبار علمي دانشگاه در سطح کشور بسيار مهم است و بايد از اولويت هاي دانشگاه باشد. و گر نه زدن يه خبر از اين موفقيت ها در سطح محدود شهرستان چندان موثر نيست. البته بخشي از اين کار وظيفه خبرنگاران هم هست که هر طور شده با رسانه هاي ملي و خبرگزاري هاي کشوري کانال بزنند و بتوانند اخبار و گزارش هاي اين موفقيت ها را به صورت حرفه اي در اين رسانه ها منتشر کنند. اين کار براي سبزوار هم خيلي خوب است.

سلام دمشون گرم، اما اي کاش مسئولان دانشگاه حکيم و يا شما خبرنگاران کاري مي کرديد که اين موفقيت هاي علمي دانشگاه حکيم در رسانه هاي ملي هم مطرح شود. مثلا با اين استادان مصاحبه شود و غيره. اگر اين موفقيت ها در رسانه هاي ملي مطرح شود هم براي سبزوار خوب است و هم کم کم دانشگاه حکيم بعنوان يک قطب علمي در سطح کشور مطرح مي شود. چون مسئولان توجه داشته باشند که حمايت از استادان و پژوهشگران تنها حمايت مالي نيست بلکه طرح و معرفي اين پژوهش ها و اين استادان در سطح کشور و جامعه هم حمايت از آنهاست. همچنين اميدواريم دانشگاه حکيم قدر اين استادانش را بداند و زمينه استفاده و کاربردي کردن اين پژوهش را فراهم کند. اين طور نباشد که استادان اين دانشگاه تلاش علمي کنند بعد سودش را مراکز ديگر بکنند و مثلا آنها را جذب کنند. دانشگاه حکيم همچنين زنگ باشد و از اين موفقيت هاي علمي استادانش در سطح ملي و خارج از کشور براي ارتقاي سطح علمي خودش و برقراري ارتباطات علمي و پژوهشي بيشتر استفاده کند. خلاصه اين که از اين فرصت ها استفاده کند. به اميد موفقيت هاي علمي بيتشر دانشگاه حکيم .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما