نماینده مردم سبزوار در گفت‌وگو با تسنیم:

انتقال اورژانس هوایی سبزوار به نیشابور شایعه است

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با تاکید براینکه انتقال اورژانس هوایی سبزوار به نیشابور کذب محض است، اظهار داشت: صحبت‌های مبنی بر انتقال اورژانس هوایی شهرستان به نیشابور شایعه‌ای بیش نیست.
 
وی با اشاره به فاصله شهرستان سبزوار با شهرهای شاهرود، اسفراین و بردسکن، افزود: وجود کوه‌های صعب العبور و منطقه کویری در حوزه شهرستان سبزوار استقرار اورژانس هوایی در منطقه را ضروری کرده است.
 
سبحانی‌فر با بیان اینکه استقرار اورژانس هوایی سبزوار جزو نخستین پایگاه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پایگاه در فاز نخست باشیم.
 
وی با اشاره به عدم توافق با وزارت دفاع به دلیل هزینه‌های اعلام شده برای بحث هلی کوپتر و پرواز، ادامه داد: پس از وزارت دفاع مذاکرات با بخش خصوصی آغاز شد و قرار بود در هفته دولت شاهد نخستین پرواز اورژانس هوایی با مشارکت بخش خصوصی باشیم که متاسفانه نتیجه مطلوبی از این بخش نیز بدست نیامد.
 
سبحانی فر با بیان اینکه در حال حاضر مذاکرات با هوانیروز (نیروی انتظامی) در حال انجام است، یادآور شد: این مذاکرات در مراحل نهایی است و احتمالاً در آینده نزدیک توافقات نهایی با این بخش را خواهیم داشت و از طریق هلی‌کوپترهای نیروی انتظامی شاهد پروازهای اورژانس هوایی شهرستان خواهیم بود.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه کارهای کارشناسی این امر انجام شده، عنوان کرد: برای نهایی شدن این امر منتظر دستور فرماندهی نیروی انتظامی هستیم که طی پیگیری‌های انجام شده در چند روز گذشته قرار بود جواب مثبت داده شود تا بتوانیم از طریق نیروی انتظامی از این ظرفیت در شهرستان استفاده کنیم.

 کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آیا اجماع شهرهای همجوار برای استقرار پایگاه اورژانس هوایی درنیشابور صحت دارد؟

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

چقد دود گرفته اینجا رو چقدر بخل و حسادت .مشخصه طرفدار یه کاندیدای دیگه هستی که از کارهایی که سبحانی فر برای سبزوار انجام داده که بیشترین رضایت رو مردم ازش دارن که اینجوری شما دوست عزیز رو بهم ریخته .یه کم خودت رو کنترل کن مردم کارهای انجام داده سبحانی رو لمس کردن پس خیلی حرص نخور برادر

اقای سبحانی لطفا یک مقدار از تعارف کم کنید و بر مبلغ بیافزایید این وعده هایی سرخرمن شما ها ما را کشت چند ماه قبل گفتید بیمارستان حشمتیه تا مهر افتتاح میشه که بعدا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باز اعلام کردن تا مهر نجهیزاتش کامل نیست و افتتاحش میافته به زمان دیگری که خدا بهتر می داند کی باشد؟ دو سال قبل در ابان 92 قول دادید مجوز رشته های طب سنتی داندانپزشکی و داروسازی را در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می گیرید که هنوز ان وعده شما به سر نرسیده گفتید اورزانس هوایی را گرفتیم که بعد فردای ان روز از شهر همسایه صدا در امد که مجوز راگرفته و با شهرهای مجاور هم جلسه گذاشته و حمایت انان را به دست اوردند که دست برقضا نام شما مسئولان سبزوار هم در زمره حامیان اورزانس هوایی نیشابور بود و حالا میگویید هنوز منتظر کسب اجازه ها و تامین تجهیزات هستید؟ تازه اینها فقط درحوزه علوم پزشکی است. اگر به بقیه حوزه هایی که وعده های عمل نکرده داده اید وارد شوم می شود مثنوی هفتادمن پس فعلا به همین 3 مورد که در حوزه علوم پزشکی است پاسخ بدهید لطفا بقیه پیشکشتان تاکی وعده توخالی تا کی مانور تبلیغاتی تا کی؟

باشکوه

اگر حتی در سال انتخابات به وعدهای خود جناب سبحانی عمل نکند در انتخابات جبران می کنیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما