جشن آینده باوران و تقدیر از رتبه های برتر کنکور در سبزوار

به همت معاونت متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار جشن آینده باوران برای پذیرفته شدگان کنکور سال 93 و 94 برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار در جلسه هماهنگی این همایش گفت: این همایش فرصتی برای شناسایی پتانسیل های  دانش آموزی در رشته های مختلف دانشگاهی خواهد بود .

دکتر مرتضی بینش با اشاره به همکاری فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار با این مدیریت در برگزاری با شکوه  ستاد کنکور و این همایش خاطر نشان کرد: وجود یک بانک اطلاعاتی از دانش آموزان قبول شده در دانشگاههای معتبر کشور باعث برنامه ریزی لازم برای سرمایه گذاری مناسب و آینده کاری دانش آموزان  در سبزوار خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت استادان بزرگ برای حضور در این مراسم تصریح کرد: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان سخنران این مراسم نیز  حضور خواهد داشت .

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از توانمندیهای این دانش آموزان در روز برگزاری همایش گفت: علاوه بر دانش آموزان قبول شده در کنکور از دانش آموزان با رتبه های کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری نیز تقدیر خواهد شد.

سید رضا خاتم پور ادامه داد: نزدیک به 600 دانش آموز قبول شده در کنکور سراسری سال قبل و 6 نفر از قبول شدگان رتبه دو رقمی سال جاری در این همایش حضور دارند.

وی با اشاره به چاپ کتابی از تصاویردانش آموزان  و دانشگاههای مورد پذیرش آنان گفت: شهرداری و شورای شهر سبزوار در برگزاری این همایش کمک شایانی داشته است .

عضو شورای شهر سبزوار نیز در این جلسه گفت: کتاب نفیسی از اندیشمند بزرگ سبزواری نیز به دانش آموزان قبول شده در کنکور اهدا خواهد شد.

مهدی مقصودی ادامه داد: در راستای تشویق دانش آموزان برای تلاش بیشتر و رتبه های بهتر، هدایای نفیسی برای دانش آموزان تک رقمی در کنکور سال آینده در نظر گرفته شده است .

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما