گزارش تصویری از کارخانه ماشین های الکتریکی جمکو در غرب خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو به تازگی در اولین قسمت از سلسله گزارش های تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گزارشی تصویری از کارخانه ماشین های الکتریکی جمکو در غرب خراسان رضوی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است در توضیحاتی که این خبرگزاری درباره کارخانه جمکو داده است، آن را در شهرستان سبزوار عنوان نموده است. در حالی که هرچند جمکو هنگام تأسیس در سال 69 از مجموع صنایع شهرستان سبزوار بود که در 45 کیلومتری شمال این شهر تاسیس شد، اما از سال 87 که بخش جوین به شهرستان ارتقاء یافته است به لحاظ تقسیمات سیاسی و اداری این کارخانه جزء صنایع شهرستان جوین محسوب می شود.

با این حال جمکو به دلیل نزدیکی به شهر سبزوار همچنان به عنوان صنایع مهم موجود در غرب خراسان رضوی و سبزوار بزرگ مطرح است و نیروهای شاغل در آن از کلیه شهرستان های منطقه هستند.

خبرگزاری دانشجو در معرفی شرکت ماشین های الکتریکی جمکو نوشته است:

شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) در سال ۱۳۶۹ در شهرستان سبزوار با هدف عدم وابستگی صنایع داخل به کشورهای خارجی در زمینه تولید انواع ماشین‌های الکتریکی تأسیس گردید.
 
این شرکت به واسطه کادر متخصص و مجرب خود و در اختیار داشتن تجهیزات و ماشین آلات منحصر به فرد در کشور، امکان طراحی، ساخت، تست و تعمیر انواع الکتروموتور و ژنراتور را در ایران دارا می باشد.
 
محصولات شرکت ماشین های الکتریکی جوین با برند «جمکو» و با کیفیت بالا قابل رقابت با نمونه های به بازار مصرف عرضه می‌شوند. این تولیدات شامل الکتروموتورهای سه فاز صنعتی از ۱۵ کیلووات تا ۱۰ مگاوات مطابق با استانداردهای بین‌المللی می باشد و کلیه تست‌های لازم طبق استاندارهای معتبر جهانی و با تجهیزات پیشرفته انجام می‌پذیرد. ظرفیت تولیدات شرکت جمکو سالیانه با بیش از ۱۲۰۰ مگاوات معادل ۱۲۶۸۰ دستگاه انواع الکتروموتور و ژنراتور می‌باشد.
 
رسالت جمکو تولید محصولاتی برتر و باکیفیت در سطح کشور و خاورمیانه است. استفاده از مواد اولیه مرغوب، به همراه داشتن آزمایشکاه با تجهیزات بروز و تست در تمام مراحل فرایند تولید و بکارگیری پرسنل آموزش دیده و فنی خود گواهی بر حضور موفق جمکو در بازار مصرف است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری خبرگزاری دانشجو از کارخانه جمکو هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما