سبزوارمیزبان رقابت های دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشورمی شود

سبزوار– رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا مسلم روز چهارشنبه در نشست خبری به همین منظور با اشاره به اینکه اصلی ترین ارکان برنامه ریزی وزارت بهداشت توجه به بحث شاخص سلامت است افزود: میزان بسیار زیادی از بودجه نظام سلامت به حوزه بیماری های غیر واگیر اختصاص می‌یابد و مهم ترین عامل مرگ و میر در جهان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: یکی از کارهایی که وزارت بهداشت بر آن تاکید دارد ایجاد تحرک می باشد که موجب افزایش نشاط و شادابی بین مردم و کارکنان می شود.

مسلم ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سبزواردر دو سال اخیر به بحث نشاط و سلامت توجه ویژه کرده است وبا برگزاری مسابقات ورزشی که در بودجه سال ۹۴ این داشگاه نیز اعمال شده سعی در ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی کرده است.

وی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور به میزبانی شهرستان سبزوار اشاره کرد و گفت: این دوره مسابقات در رشته های والیبال، تنیس و فوتسال از چهاردهم تا شانزدهم شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

وی یاد آورشد: بالغ بر ۷ دانشگاه از شهرستان های مشهد، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، بجنورد و اسفراین در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: بیش از ۱۵۰نفر از ورزشکاران دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور در محل دانشگاه حکیم سبزواری به مدت سه روز رقابت های خود را آغاز خواهند کرد ومراسم اختتامیه نیز با حضور معاون پشتیبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

افزایش رشته های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در مقطع کارشناسی ارشد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما