مدیر آموزش و پرورش سبزوار:

توسعه اردوگاه شهید مطهری سبزوار در دستور کار قرار گرفت

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: توسعه اردوگاه شهید مطهری سبزوار در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مرتضی بینش ظهر امروز در حاشیه بازدید از اردوگاه شهید مطهری سبزوار با اشاره به اینکه این اردوگاه در پیش از انقلاب اسلامی ساخته شده است، اظهار داشت: متأسفانه در چند سال اخیر به دلیل عدم تأمین اعتبارات از سوی آموزش و پرورش، اردوگاه شهید مطهری به شکل نامطلوبی درآمده بود و ما در نهایت تنها توانایی برگزاری برخی برنامه‌های شهرستان یا مربوط به ادارات را در آن داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه با تدبیر اندیشیده شده در این مدت سعی شده تا فضای اردوگاه تغییر پیدا کند، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان مشکل آبیاری درختان این اردوگاه بود که سبب شد تا درختان این مجموعه خشک شود.

بینش با بیان اینکه طرح بهسازی خطوط انتقال آب به این مجموعه و حل مشکل آبرسانی به سرعت انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که در راستای توسعه این مجموعه صورت گرفته، تأسیس نخستین مدرسه اسب‌سواری غرب استان در این اردوگاه است.

وی با بیان اینکه بیش از 33 اسب و سوارکار روزانه در این مدرسه تمرین می‌کنند، عنوان کرد: تأسیس این مدرسه با استقبال خوب همشهریان سبزواری و علاقه‌مندان به این رشته مواجه شده است، همچنین این مدرسه همزمان با هفته دفاع مقدس در این اردوگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به ساخت مرکز رفاهی ویژه کارکنان آموزش و پرورش در این اردوگاه گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 8 هکتار در محدوده شرقی این اردوگاه ساخته می‌شود.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما