تقدیر از دست اندرکاران کنگره شاهدان قلم و اصحاب رسانه در سبزوار

 مراسم تقدیر  از دست اندرکاران کنگره شاهدان  قلم و اصحاب رسانه در محل اردوگاه   شهید مطهری آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد.
به  گزارش مجله اینترنتی  اسرارنامه، احمد یزدی دبیر کنگره و رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه این مراسم به خبرنگار اسرارنامه گفت: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه گذشته ما یادواره بزرگ شاهدان قلم ، شهدای معلم و دانش آموز را برگزار کردیم ، تصمیم گرفتیم در یک چنین شبی که آخر هفته دولت و روز تجلیل از شهدای دولت است، از زحمات دست اندرکاران یاواره شهدای اهل قلم تقدیر  و تشکر به عمل  آوریم.
وی افزود: دراین  مراسم مسئولان شهرستان، ادارات، نهادها و ارگان ها، همکاران فرهنگی و هم اصحاب رسانه  که در پوشش خبری هرچه بهتر مراسم به ما یاری رسانیدند حضور یافتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
یزدی همچنین گفت: از دانش آموزانی که در این  کنگره همکاری  کردند نیز تقدیر به عمل آمده است.
گفتنی است کنگره بزرگداشت شاهدان قلم، به یاد حدود 200 شهید بزرگوار(40 شهید معلم و 160 شهید دانش آموز) در اردیبهشت 94 با حضور میهمانان برجسته ای نظیر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و محمدکفاش مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش و شمار زیادی از مقامات محلی سبزوار برگزار شد.

 با سپاس از ابوالفضل عصارزاده خبرنگار افتخاری مجله اینتنرنتی  اسرارنامه جهت همکاری در تهیه  این مطلب

 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما