اهداء دستگاه کامل فیزیوتراپی توسط خیر محلی به بهزیستی مزینان

وبلاگ شاهدان کویر مزینان خبر داد:
 
دستگاه کامل فیزیوتراپی ، اهدایی خانواده خیر مزینانی دردهه ی کرامت به بهزیستی مزینان
در آستانه ی فرا رسیدن زاد روز میلاد فرخنده ی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خانواده مرحوم سیدعلی طالعی مزینانی ست کامل فیزیوتراپی را به مجتمع خدمات جامع بهزیستی مزینان هدیه کردند.

 

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مدیر موسسه ی خیریه ی حضرت نرجس خاتون (س)و مجتمع جامع بهزیستی مزینان با اعلام این خبر گفت : در دهه ی کرامت که به مناسبت ولادت باسعادت کریمه ی اهل بیت علیهم السلام و ولی نعمت ما خراسانی ها نام گذاری شده است خانواده ی مرحوم حاج سید علی طالعی مزینانی به وعده ی خود عمل نموده و به یاد آن مرحوم ست کامل فیزیو تراپی را به مجتمع خدمات بهزیستی مزینان که بزرگترین پروژه خدمات رسانی در منطقه نام گرفته هدیه کردند.

فاطمه گلستانی افزود: این عمل خیرخواهانه با پیگیری و همت دکتر علی رضا مزینانی خواهر زاده ی مرحوم طالعی خریداری و امروز به دفتر موسسه تحویل شد و بدون شک با این اقدام خداپسندانه روح مرحوم سید علی طالعی مزینانی که از خیرین و نیکوکاران این کویر عطش زده بود و بارها در زمان حیاتشان به نیازمندان کمک می کرد و اکنون بستگان او همین راه را ادامه می دهند شادمان است و خانواده ی معزز ایشان هم از اجر و ثواب معنوی فراوانی بهره مند شده اند.

گلستانی در خصوص تکمیل ساختمان مجتمع بهزیستی مزینان خاطرنشان کرد: روزی که ما تصمیم به چنین کاری را در این خطه ی کویری گرفتیم و کلنگ آن را زدیم می دانستیم که مردم مزینان و خیرین و نیکوکاران واقعی ما را تنها نخواهند گذاشت و به لطف خدا و با عنایت ائمه ی معصومین علیهم السلام این طرح اکنون به سرانجام رسیده و انشاء الله به زودی به بهره برداری می رسد.

وی تاکیدکرد: هرچند این بنا در مزینان واقع شده و بیشتر مخارج آن را هم مردم زادگاهمان متقبل شده اند اما خدمات آن به تمامی مردم منطقه ی خراسان ارائه خواهد شد و حتی بعضی از استان های همجوار نیز از این خدمات در آینده بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این مجتمع بومی ساخته شده اما یک طرح و پروژه ملی به شمار می آید که فقط خداوند رحمان و رحیم آن را نصیب همه ی ما کرده است.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما