توضیحات سرپرست دفتر ریاست دانشگاه:

محمد همایی: تکمیل آمفی تئاتر هزارنفری دانشگاه حکیم سبزواری نیاز به اعتبارات بیشتر دارد

سرپرست دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزواری درباره  افتتاح فاز اول آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه گفت: فاز اول این پروژه که طبق اعلام قبلی احتمالا آبان 94 افتتاح می شود، شامل یک سالن جنبی کنفرانس با ظرفیت 150 الی 200 نفر خواهد بود.

به گزارش مجله اینتنرنتی اسرارنامه، محمدهمایی دراین زمینه به خبرنگار اسرارنامه گفت: آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری از بزرگترین پروژه های در دست احداث دانشگاه است که علاوه بر سالن 1000 نفره، از پروژه های جانبی دیگری نظیر سالن کنفرانس و ... نیز برخوردار است.

وی درباره  وضعیت تالار 1000نفره دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: عملیات ساختمانی  و سفت کاری این  تالار انجام شده اما کارهای تزئینات داخلی، نصب صندلی ها و تجهیزات سمعی و بصری هنوز باقی  است.

همایی در پاسخ به این سئوال که با توجه به در پیش بودن کنگره بین المللی هفتصدمین سال قیام سربداران سبزوار آیا تالار هزارنفره آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امسال برای میزبانی  از کنگره سربداران آماده خواهد شد، توضیح داد: دانشگاه تمام اعتباراتی که برای این پروژه داشته است را امسال هزینه کرده است و بنابراین اگر مجموعه مدیریت شهرستان اصرار داشته باشند که کنگره سربداران در این تالار برگزار شود، لازم است تا از جانب منابع داخلی شهرستان، بقیه اعتبارات مورد نیاز تالار تأمین گردد.

وی سپس گفت: در صورت افتتاح تالار اصلی آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری با ظرفیت 1000 نفر، این بزرگترین تالار اجتماعات در شهرستان های استان خراسان رضوی پس از مشهد خواهد بود و بستر مکانی مناسبی برای برگزاری انواع برنامه های ملی و بین المللی در غرب خراسان را مهیا خواهد کرد.

گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری در حال حاضر از دو تالار اجتماعات به نام های تالار محمدتقی شریعتی در دانشکده ادبیات وعلوم انسانی و تالار اجتماعات دانشکده نفت و پتروشیمی برخوردار است.

*     *     *

با سپاس از علی شکیبی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری جهت تهیه تصاویر مراحل ساخت آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه :

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما