خبرهایی از دانشگاه فرهنگیان سبزوار

کسب مقام قهرمانی کشوری رشته دو و میدانی توسط دانشجو معلم مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار
در بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه که از 12 مرداد ماه در پردیس زنجان برگزار گردید در رشته دو و میدانی 60 متر بامانع دانشجو معلم کارشناسی پیوسته مرکز علامه طباطبایی سبزوار جناب آقای مصطفی عظیمی پور موفق به کسب مقام اول کشوری و در رشته پرش طول موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید که این افتخار آفرینی را صمیمانه به ایشان و خانواده محترمشان تبریک گفته و از درگاه ایزد متعال بهروزی و توفیقات روز افزون برایشان مسألت می نماییم.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان سبزوار

 

بازدید مدیریت امور پردیسهای استان خراسان رضوی و سرپرست پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد از مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار

 یکشنبه مورخه 94/5/18جناب آقای دکتر مجتبوی مدیریت محترم امور پردیسهای استان خراسان رضوی و سرکار خانم دکتر کاظمی سرپرست پردیس هاشمی نژاد مشهد به اتفاق معاونین و هیئت همراه از مرکز علامه طباطبایی سبزوار بازدید و در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با همکاران مرکز شرکت نمودند . در این نشست ابتدا آقای دکتر مجتبوی به تبیین سیاست های کلی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی پرداختند و به مدیریت منابع و بهره وری مطلوب تاکید کردند . ایشان در ادامه از اقدامات مدیریت و همکاران مرکز سبزوار در کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش و فراهم نمودن زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری تشکر کردند . در ادامه آقای دکتر نصرآبادی سرپرست مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در ترم گذشته در حوزه های آموزشی ، فرهنگی و عمرانی پرداختند. ایشان همچنین در خصوص برگزاری همایش تربیت سیاسی و اجتماعی اقتضائات در تربیت معلم و چگونگی روند برگزاری آن در مرکز سبزوار توضیحاتی ارائه  نمودند.سپس جمعی از کارشناسان حوزه های مختلف به ارائه دیدگاهها و نظرات ، در حوزه کاری خود پرداختند . در ادامه نیز از بخشهای مختلف مرکز از جمله آموزش ، مجموعه سلف سرویس و محل برگزاری کلاسهای خواهران نیز بازدید به عمل آمد .     

روابط عمومی دانشگاه

 

 یکی از کارمندان مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی سبزوار(دانشگاه فرهنگیان) به عنوان مربی برتر فوتسال شهرستان انتخاب شده است.

این مربی برتر فوتسال شهرستان رضا فکور است که در بخش اداری دانشگاه فرهنگیان سبزوار مشغول به خدمت است.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه

 

منبع: وبسایت دانشکده علامه طباطبایی سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما