تجلیل از دو خبرنگار سبزواری در نشست تخصصی صدا و سیمای خراسان رضوی

در نشست تخصصی خبرنگاران آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی، از دو تن از خبرنگاران سبزواری تجلیل شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این نشست تخصصی که روز گذشته به میزبانی شهرستان کاشمر برگزار شد میزبان ده ها نفر از خبرنگاران دفاتر خبر صدا و سیما در شهرهای مختلف خراسان رضوی بود که از بین همه 5 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که سمانه علی اکبری و سیدرسول عزیزی دو تن از فعالان رسانه ای سبزوار دو تن ازاین تقدیر شوندگان بودند.

گفتنی است سیدرسول عزیزی هرچند اصالتاً متعلق به شهرستان کلات است و در صدا و سیمای خراسان رضوی برای شهرستان کلات فعالیت می کند، اما از چند سال گذشته تا کنون جزء فعالان رسانه ای سبزوارنیز محسوب می شود و حتی گزارش هایی را که برای صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه می کند در دفتر خبر سبزوار باکمک و راهنمایی اعضای این دفتر تنظیم و ویرایش نموده و به مرکز ارسال می نماید.

عزیزی در مدت حدوداً 6 ماهی که به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی از شهرستان کلات مطرح شده است یکی از بیشترین تعداد گزارش ها را درمیان سایر همکاران خود تهیه نموده است که بعضی از این گزارش ها به رسانه های کشوری راه یافته اند.

سمانه علی اکبری نیز که مسئول وبسایت شهرداری سبزوار و از کارمندان این ارگان محسوب می شود، بیش از 4 سال است کار خود را به صورت خبرنگار آزاد با دفتر خبر سبزوار آغاز کرده و گزارش های او از سه جنبه کیفیت، نوآوری و تعدد مورد توجه مسئولان صدا و سیمای استانی قرارگرفته است.

لازم به ذکر است علی اکبری در حال حاضر از معدود بانوان خبرنگار آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی است و بدین ترتیب موفقیت وی، نه تنها برای جامعه خبری سبزوار بلکه برای بانوان فعال خبری سیمای استانی نیز حائز اهمیت است.

اسرارنامه به همین مناسبت مصاحبه ای با رضا نامنی مسئول دفتر خبر سبزوار داشته است که به زودی شرح این گفتگو در همین وبسایت منتشر خواهد شد.

گزارش تصویری(کلیک کنید)

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما