رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار:

مشکل شهرک‌های صنعتی سبزوار عدم وجود تصفیه خانه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: مشکل عمده شهرک‌های صنعتی سبزوار عدم وجود تصفیه خانه است و به دلیل ملی بودن طرح شهرک‌های صنعتی مطالعات آن به مشاور داده شده است و در سال ۹۵ اجرایی می‌شود.

اسماعیل نامنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار، با اشاره به شهرک صنعتی شماره یک سبزوار، اظهارداشت: از 705 واحد صنعتی که در شهرک شماره یک وجود دارد 45 واحد فعال است و بالغ بر هزار نفر نیروی کار در این 45 واحد مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به شهرک صنعتی شماره 2 که چندی پیش به بهره برداری رسیده است، افزود: 5 واحد فعال در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و 10 واحد دیگر نیز آماده بهره برداری است و چندین واحد نیز در دست ساخت هستند.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار با بیان اینکه در حال حاضر برای شهرک صنعتی شماره 3 در شهرستان برنامه خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: درصورت نیاز به شهرک شماره 3 سعی می‌کنیم که آن را در ادامه شهرک شماره 2 داشته باشیم تا بتوانیم از زیر ساخت‌های موجود در آن استفاده کنیم.

نامنی با بیان اینکه 5 واحد تبدیلی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار مشکل گاز رسانی آن است که با پیگیری مسئولان و نمایندگان مجلس و نامه‌هایی که به وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده قرار است تفاهم نامه ای بین این دو منعقد شود که امیدواریم با انجام این کار تا ابتدای زمستان شاهد گاز رسانی به شهرک صنعتی شماره 2 باشیم.

وی عدم وجود شبکه تلفن را دیگر مشکل شهرک شماره 2 دانست و افزود: در این حوزه هم با پیگیری‌های مسئولان قرار است تفاهم نامه ای بین شرکت مخابرات ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شود و به زودی مشکل تلفن شهرک صنعتی شماره 2 برطرف خواهد شد.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار مشکل عمده شهرک‌های صنعتی این شهرستان را عدم وجود تصفیه خانه عنوان و تصریح کرد: به دلیل ملی بودن این طرح باید از طریق استان پیگیری صورت می‌گرفت با پیگیری‌هایی که از طریق شرکت‌های صنعتی استان خراسان انجام دادیم مطالعات این طرح به مشاور داده شده است و در سال 95 اجرایی خواهد شد.

اسماعیل نامنی در خصوص تشویق سرمایه داران برای ورود به شهرک‌ها صنعتی، اظهار کرد: یکی از امکانات و تسهیلات برای تشویق سرمایه گذاران، در اختیار گذاشتن زمین به صورت اقساط و بدون بهره و همچنین ارائه تسهیلات ایجادی و وام‌های سرمایه در گردش پس از کسب پروانه بهره برداری است.

نظرت را بنویس
comments

آقای نامنی این اعداد را از کجا آورده اند؟ نیشابور که دومین شهر صنعتی استان است هفتصد واحد صنعتی ندارد! این عدد را آقای نامنی از کجا درآورده؟ اصلا هفتصد واحد توی شهرک صنعتی سبزوار جا میشود؟

نامنی

با سلام و خسته نباشید: این اشتباه تایپی خبرنگار بوده ما گفتیم از مجموع 75 واحد صنعتی 45 واحد صنعتی فعال میباشد

آقای نامنی از یک طرف از مشکلات شهرک شماره 2 می گوید از یک طرف از تشویق سرمایه گذاران.... آقای نامنی لطفا مشکلات شهرک صنعتی را جدی تر پیگیری کنید. خیلی مشکل داریم.

اين همه شهر دوم استان، شهر دوم استان مي کنيم و شهرک صنعتي داريم که همه اش تعطيل است. اين همه هياهو و سر و صدا و تبليغات براي 5 واحد توليدي!!! واقعا مسولان و نمايندگان خسته نباشند. ما هنوز براي برق و تلفن گيريم مي خواهيم کارخانه هاي توليدي در سطح ملي داشته باشيم... ! شهرک شماره 1 بعد از اين همه سال از 700 واحد وفقط 45 واحد فعال است که آنها هم معلوم نيست که چيست. واقعا اين وضع در مقايسه باشهرهاي ديگر خجالت آور است.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما