پیام تبریک مسئولان شهرستان سبزوار به مناسبت روز خبرنگار

دکتر طالبی شهردار سبزوار و محمدرضا محسنی ثانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ونماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای،خوشاب و داورزن هر یک طی انتشار پیام هایی از طریق روابط عمومی وبسایت هایشان، 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفته اند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، متن  پیام های تبریک به شرح زیر است:

محسنی ثانی: خبرنگاران ایران وظیفه خطیری در برابر غوغاسالاری غول های رسانه ای غرب دارند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت:احساس می شود در مجموع فعالیت های رسانه ای انجام گرفته در استان و کشورمان طی سال های اخیر در جهت اطلاع رسانی درست و تبیین مواضع نظام و ارائه راهکارهای عملی برای حرکت در مسیر ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است و اصحاب رسانه توانسته اند با پرهیز از حاشیه ها در راستای رسالت خود به طور موفقی عمل کنند.

به گزارش روباط عمومی وبسایت محمدرضا محسنی ثانی، این نماینده مجلس نهم افزود: البته در این زمینه بعضی اوقات حاشیه هایی هم از نظر نوع اطلاع رسانی وجود داشته که قابل اغماض است و انتظارمی رود که دست اندرکاران عرصه خبری کشور با توجه به جایگاه با اهمیتی که در شکل دهی وپیش بری افکار عمومی جامعه دارند، سعی کنند تا حد امکان از تمام حاشیه های ضربه زننده خود داری کنند.

وی افزود: نوع کار خبرنگاران به گونه ای است که اگر درست انجام شود می توانند با رسالت خودهم حق نظام را ادا کنند وهم حق مردم را.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب وداورزن درمجلس شورای اسلامی سپس تأکید کرد: به ویژه در عصر حاضر که غول های رسانه ای غرب دارند با خبرسازی های خود مفاهیم مد نظر خود را به مخاطبانشان القاء می کنند، درمقابل این هجمه سنگین، خبرنگاران واصحاب رسانه کشورمان می توانند با برخوردی آگاهانه و حقیقت جویانه، واقعیت ها را برای مردم بازگو نموده و پاتک مناسبی به تک های به اصطلاح فرهنگی دشمن بزنند.

 


پیام تبریک شهردار سبزوار به مناسبت روز خبرنگار

دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار با صدور پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و خبر‌ به‌ ویژه خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی سبزوار تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهراری سبزوار، متن پیام بدین شرح است:

 

به نام خالق هستی

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است. چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده‌اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می‌درخشد.

۱۷ مردادماه در حقيقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اینجانب هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور سبزوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امید آن دارم حق‌جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد.

محمد علي طالبي

شهردار سبزوار

 

این مطلب ممکن است در ساعات آینده تکمیل شود

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نامگذاری خیابانی به نام دکتر قندی، سلطان تیتر ایران به کجا رسید؟

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما