پاسخ رئیس اداره ارشاد سبزوار به یک شایعه/ آیا محبوبه طبسی با موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بسته است؟

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به یکی از شایعاتی که پیرامون فعالیت وی مطرح شده است، پاسخ گفت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، محبوبه طبسی که به تازگی طی یک نشست خبری که پیرامون برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در سبزوار در جمع شماری از خبرنگاران شهرستان حضور یافته بود، در برابر سئوال ایمان ملکوتی خبرنگار وبسایت بصیر سبزوار که از او پرسید:  نحوه واگذاری برگزاری این جشنواره به موسسه کیاسبز  به چه صورت بوده؟ و نظر شما درباره این شایعه چیست که عده ای می گویند کلا خانم طبسی از همان ابتدا که آمده با موسسه کیاسبز بسته؟ پاسخ داد:

من تشکر می کنم از صراحت شما، حقیقتا با سئوالی که می پرسید، فرصتی می دهید که پاسخگو باشیم .

وی ادامه داد: ما در سطح شهرستان چندین موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی فعال داریم که همه موسسات ما به نوعی فعالیت می کنند. ولی بعضی از موسسات ما شاید فرصت بیشتری پیدا کرده اند که فعالیت هایشان چشم گیر تر هست.

طبسی سپس با رد شایعه مطرح شده گفت: من از روزی که مسئولیت این اداره را قبول کردم به نوعی سعی کردم که عدالت و مساوات بین تمام موسسات ما برقرار شود.

وی افزود: از جمله ما سال گذشته برای برگزاری برنامه ای خاص حمایت فوق العاده ویژه ای را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتیم که مجری این برنامه ها موسسه انتظار قائم به مسئولیت جناب آقای مختاری بودند. (به نظر می رسد منظور طبسی نکوداشت استاد حسین ماستیانی در 4 اسفند 93 بوده باشد)

وی همچنین گفت: به تازگی نیز همایش نهج البلاغه شناسی را داشتیم که همراه نمایشگاه و کارگاه تخصصی و .... برگزار شد که طرحش را خودمان نوشتیم و توسط موسسه دارالحفاظ نرجس برگزار شد.

اولین بانویی که تا کنون سکان هدایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار را به دست گرفته است، در ادامه خاطر نشان کرد: تا زمانی که من مسئولیت مجموعه ارشاد را خواهم داشت سعی می کنم که به نوعی تقسیم و مساوات بین موسسات باشد و از تمام توان موسساتمان استفاده کنیم همانطور که الان در بحث موسسات قرآنی نیز برگزاری هر کدام از آزمون های سراسری قرآنی را به یک موسسه داده ایم که در این یک سالی که من بوده ام، یک دوره موسسه بیت الحفاظ و یک دوره موسسه خورشید رضوان برگزار کرده و برنامه ریزی شده برای دوره های آینده هم انشاالله موسسات بعدی انجام دهند.

وی سپس اظهار داشت: من شخصا ارادت خاصی به کلیه موسساتمان دارم و شخص خاصی ملاک ما نیست. زیرا تمام این موسسات زیرمجموعه ما بازوهای ما هستند توان و قدرت این ها، توان و قدرت مجموعه اداره ماست.

طبسی تصریح کرد: نگاه اداره ارشاد این است که کارهایش برون سپاری شود. البته این فقط نگاه اداره ارشاد شهرستان نیست. بلکه در سطح کلان هم وزارتخانه ما اگر بخواهد که حمایتی از فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان ها انجام دهد حتما باید در قالب حمایت از موسسات باشد و ان شاالله با برنامه ریزی ای که انجام شده تمام فعالیت های فرهنگی و هنری که بعد از این هم خواهیم داشت با همکاری همه موسسات قرار است برگزار شود.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

توضیحات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در رادیو فرهنگ پیرامون جشنواره ملی خوشنویسی رضوی

نظرت را بنویس
comments

پرویز طبسی

با سلام موفق باشید پرویز طبسی

آشنا

حضور موفق خانم طبسی نشون داد برای مدیریت بر امور هنرمندان باید کسی از داخل خود جامعه هنری که سالها باهاشون عجین باشه انتخاب بشه نه کسانی که از از دیگر ادارات ماموریت میگیرن ولو اینکه در جوانی دو تا تئاترهم بازی کرده باشن یا جندبار سازدهنی زده باشن ولی مدیر باید کسی باشه که با هنر و هنرمندا عجین شده باشه

رفق

در حوزه تئاتر و خوشنویسی انصافا حضور خانم طبسی موثر بوده در حوزه موسیقی از زمان مشکانی قدم خوبی برداشته شد با این جلسات هفتگی موسیقی که راه افتاد که الان در دوره خانم طبسی هم ادامه پیدا کرده در زمینه شعر و ادبیات و هنرهای تجسمی تحول خاصی ندیدیم اگرم کاری کردن اطلاع رسانی نداشتن

آخه کدوم بقالی میگه ماست من ترشه؟

تبریک میگم مگه خانم طبسی بقالی زده؟ حتما درآمد ارشاد کافی نبوده بنده خدا یادمه قبل عیدی هم برقشونو قطع کرده بودن کارمندای خوش شانسش توفیق اجباری نصیبشون شد رفتن مرخصی

بچه های نقابشک

هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه ولی بالاخره همه ماستا هم که ترش نیست بعضی هاشونم واقعا شیرینن

هنرمند

انصافا دوره حضور ایشون تا به حال دوره ای موفق و کم حاشیه بوده وکارهای مهمی کردن.البته معلومه که ایشون تنها نیستن و مشاوران خوب و کارکشته ای دارن اما به هرحال انتخاب مشاوران خوبم از شایستگیهای یک مدیرخوبه به خصوص در رابطه با وضعیت انجمن نمایش سبزوار واقعا ایشون کمک شایانی کردن که جای تقدیر و تشکر فراوون داره خانم طبسی عزیز دست مریزاد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما