رتبه بندی پربازدیدترین سایت های خبری و تحلیلی سبزوار طبق الکسا

جدول رتبه بندی سایت های خبری سبزوار طبق آمار الکسا در این دوره نیز مانند دوره قبل با تغییراتی مواجه شده است. به طوری که وبسایت شهرداری سبزوار به دلیل اینکه سایتی وابسته به یک ارگان اداری است و ماهیت وجودی آن با سایت های عمومی خبری و تحلیلی تفاوت دارد، از این هفته به بعد دیگر در جدول رتبه بندی اسرارنامه طبق الکسا حضور نخواهد داشت.

همچنین سایت صبح سربداران که هفته قبل برای اولین دوره وارد این جدول شد، این هفته به دلیل تعطیلی زودهنگام و نداشتن هیچ رتبه ای در سایت الکسا، از جدول حذف شد.

علاوه بر آن ممکن است سایت های «سبزوارخبر» و «اخبار زنده سبزوار» نیز به عنوان موتورهای اتوماتیک خبرخوان که صرفا اخبار و گزارش های دیگر سایت ها را توسط روبوت ها گردآوری نموده و خودشان به صورت مستقل تولید محتوای خبری ندارند، در هفته های آینده از جدول رتبه بندی سایت های خبری و تحلیلی سبزوار حذف شوند.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنج شنبه 1مرداد 94  روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

نظرت را بنویس
comments

حمید دلبری

شاید باورتون نشه من که هر روز سایتهای سبزواری رو چک می کردم انقدر دلگیر بودم که دو ماهه سمت هیچ سایت سبزواری نیومدم. حتی اسرارنامه که هر روز بدون استثنا بهش سر می زدم و حتی سایت جدیدالتاسیس خودم رو هم 2ماهه باز نکرده بودم. واقعا حس کار کردن تو شهر خودم ازم گرفته شد. امروز بود که اومدم اینجا و فراز و نشیب های آمار الکسای سایت خودم رو تو این دوماه دیدم!! غرض از این کامنت اینکه تو همون عنفوان راه اندازی سبزوارلایو یک هفته ای نشستم و اسکریپتی رو از صفر نوشتم که سایتهای سبزواری رو خودکار بر اساس آمار الکسا رتبه بندی می کرد و آمارهاشونو نمایش میداد . برنامه شو کامل کردم و آماده بود ولی مصادف شد با اون ضدحال خوردنها و کلا گذاشتمش کنار. نمی دونم بگردم پیداش کنم شاید چیز بدرد بخوری باشه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما