معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری جوین!

مجوز پذیرش دانشجو دانشکده پرستاری شهرستان جوین اخذ شد

قدس آنلاین – سبزوار : معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار از پذیرش ۲۰ دانشجو در رشته پرستاری و همچنین پذیرش دانشجو در دو رشته دندانپزشکی و دارو سازی در دانشکده جوین خبر داد.

دکتر اکبر پژهان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود : با توجه به اینکه مجوز تاسیس دانشکده پرستاری جوین قبلا اخذ شده بود ولی به دلیل عدم شرایط لازم ، مجوز پذیرش دانشجو مهیا نشده بود که با پیگیر های ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با مساعدت ویژه مقام عالی وزارت با مجوز پذیرش این تعداد دانشجو  از بهمن ماه سال جاری در دانشکده پرستاری جوین موافقت گردید.  

وی تصریح کرد  : طی پیگیری های مستمر با پذیرش  2 دانشجو در رشته دندانپزشکی با کد رشته 25274 و  2 دانشجو در رشته دارو سازی با کد رشته 25275 با شرایط تعهد خدمت به مدت سه برابر دوران تحصیل جهت خدمت در مناطق تحت پوشش این دانشکده جذب خواهند شد .

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار یادآور شد : داوطلبان علاقمند به رشته پرستاری می توانند علاوه بر انتخاب رشته ای موجود دانشگاه ، رشته پرستاری دانشکده جوین با کد رشته 25226 را انتخاب و در این رشته تحصیل نمایند .

منبع: قدس آنلاین

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دکتر مسلم: پیگیر جذب رشته دندانپزشکی در سبزوار نیستم

نظرت را بنویس
comments

سهیلی

آیا این حقیقت دارد که بدون کنکور ،در رشته داروسازی جذب دانشجو دارد؟

مفتح

آیا این واقعیت دارد!!!!؟

رشید نژاد

رشته های دندانپزشکی و داروسازی تحصیل در مشهد هست نه در دانشکده جوین وفقط راه اندازی رشته ی پرستاری در جوین هست لطفا اصلاح بفرمائید .متشکرم روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما