فرماندار سبزوار تاکید کرد: ضرورت برگزاری هر ساله نمایشگاه قرآن در سبزوار

 فرماندار سبزوار بر ضرورت برگزاری هر ساله نمایشگاه قرآن در این شهرستان تاکید کرد و گفت: امروز توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه یک ضرورت مهم و از اولویت‌های فرهنگی جامعه است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد برادران ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه سبب کاهش بزهکاری‌های اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: امروز توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه یک ضرورت مهم و از اولویت‌های فرهنگی جامعه است.
 
وی با بیان اینکه اولویت امروز دشمن توسعه جنگ نرم علیه بنیان‌های اجتماعی و اخلاقی جامعه است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ قرآنی و در کنار فرهنگ اهل بیت (ع) سبب تقویت بنیان‌های اجتماعی و اخلاقی و خنثی‌شدن توطئه دشمن می‌شود.
 
فرماندار سبزوار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای را به توسعه فرهنگی قرآنی در کشور دارد، خاطرنشان کرد: امروز دولت با اختصاص بودجه‌های مناسب و ایجاد معاونت قرآنی در سطح وزارت ارشاد و ادارات کل گام مهمی را در این حوزه برداشته است.
 
برادران به برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در سبزوار نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها یک ضرورت است که باید تداوم داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه هدف‌گذاری برای برگزاری این نمایشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های آن است، ادامه داد: نمایشگاه‌های قرآن و عترت باید سطح وسیعی از جامعه را شامل شود تا بتواند همه گروه‌های سنی را زیرپوشش قرار دهد چرا که آموزه‌های قرآنی و اهل بیت (ع) برای همه سنین قابل آموزش است.
 
برادران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای توسعه فرهنگ قرآنی اهل بیت(ع) در جامعه تلاش کنند، بیان کرد: در همین زمینه از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده تا در راستای برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در سبزوار همکاری لازم را داشته باشند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما