رئیس شورای ترافیک سبزوار مطرح کرد

ساخت پارکینگ، ‌شرط اصلی افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار ‌

در حالی که دکتر مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به تازگی تاریخ مهرماه را برای افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار اعلام کرده است، معاون فرماندار سبزوار همچنان بر سر موضع چند هفته قبل خود باقی مانده است و می گوید تا زمانی که پارکینگ مورد نیاز برای بیمارستان حشمتیه ساخته نشود، افتتاح این بیمارستان به خاطر بار ترافیکی شدیدی که در شهر به همراه می آورد صحیح نیست.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، هرچند دیگر فایده ای ندارد اگر به دنبال مسئول این بی تدبیری بگردیم که اصلا چرا از همان اول (بعد از تخریب و بازسازی مجدد) اجازه داده شده است که بیمارستانی با این عظمت در وسط شهر ساخته شود و اگر هم ساخته می شود، چگونه از همان اول برای آن پارکینگ مناسبی در نظر نگرفته اند، اما حالا ظاهراً آنچه قرار است بلاتکلیف بماند، چندین میلیارد سرمایه دولتی است که برای بازسازی مجدد قدیمی ترین بیمارستان خراسان (که طبق استانداردهای نوین علم پزشکی ساخته شده) هزینه گردیده است و شهروندان سبزواری باید منتظر بمانند و ببینند سرانجام این اختلاف نظر بین دانشگاه علوم پزشکی و ریاست شورای ترافیک و معاونت فرمانداری سبزوار به کجا خواهد انجامید؟

اسرارنامه در ادامه متن کامل اظهارات جدید معاون فرماندار سبزوار درباره شرط اصلی افتتاح بیمارستان حشمتیه را به نقل از خبرگزاری تسنیم منتشر می کند:

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای ترافیک سبزوار گفت: ساخت پارکینگ مجهز شرط اصلی افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار است.

محمد کلاته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با اشاره به عدم وجود پارکینگ برای بیمارستان حشمتیه این شهرستان، اظهار داشت: خیابان اسد آبادی به لحاظ قرار گیری ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و کلینیک تخصصی دانشگاه از بار ترافیکی بالایی برخوردار است که با افتتاح بیمارستان حشمتیه در محل این بار افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه با شرایط فعلی اگر بیمارستان افتتاح شد، مشکلات ترافیکی زیادی در خیابان اسدآبادی به وجود می آید، افزود: شورای ترافیک مشکل ترافیکی منطقه را همچنین به شهرداری شهرستان نیز اعلام کرده است.

کلاته با اشاره به زمینی که در آن منطقه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است، عنوان کرد: حداقل کاری که می‌شود در حال حاضر انجام داد این است که دانشگاه در آن زمین جهت ساخت پارکینگ طبقاتی هرچه سریعتر اقدام کند تا پارکینگ به زمان افتتاح بیمارستان برسد.

رئیس شورای ترافیک سبزوار با تاکید بر اینکه تا پارکینگ بیمارستان ساخته نشود اجازه افتتاح نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: در صورت عدم اقدام دانشگاه برای ساخت پارکینگ، در زمان افتتاح بیمارستان حشمتیه شورای ترافیک قطعا تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

کلاته همچنین با اشاره به خطوط ویژه، عنوان کرد: خطوط ویژه به صورت مسکن تا حدودی مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر را حل کرده است که با افتتاح بیمارستان قطعا با مشکل مواجه می‌شوند.

وی گفت: اگر در زمینه خطوط ویژه تدبیری نشود با افتتاح بیمارستان حشمتیه مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر بیشتر از قبل خواهد شد و مشکلات بیشتری را در منطقه بوجود خواهد آورد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دکتر مسلم: بیمارستان حشمتیه سبزوار تا مهرماه به بهره برداری می رسد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما